    From: jacek pozniak <j...@f...pl>
    Date: Sat, 05 Apr 2014 15:49:15 +0200
    Subject: Re: Odp: Odp: Odp: Odp: C vs. ASM na przykładzie PIC18F
    Newsgroups: pl.misc.elektronika

    Sylwester Łazar wrote:

    > spiracony
    > Ja jednak mam inne doświadczenia.
    > To znaczy nie analizowałem kodu po tłumaczeniu.
    > Jednak na 8051 zabrakło mi pamięci 64kB programu, przy tworzeniu
    > oprogramowania
    > na centralkę telefoniczną.
    > Musiałem się mocno gimnastykować, poprawiając kod w C, aby w ogóle się
    > zmieścić.
    Ale robiłeś w Keilu?
    Bo był jeszcze IAR, który faktycznie produkował kod, delikatnie mówiąc,
    niezbyt optymalny.

    > Nie sądzę, że jedyna.
    > Tam gdzie kupa ludzi, tam też i kupa ... błędów.
    I większa wymiana informacji, co pozwala na ich obejście, zastosowanie
    innego rozwiązania.
    > 2) Wydaje mi się, że lepiej wypróbować kontakt z HI-Techem.
    > Widać, że są tam ludzie, którzy wiedzą o co chodzi.
    Nie sądzę, ponieważ HiTech jest chyba obecnie częścia Microchipa (vide brak
    kompilatorów dla innych platform) ze wszystkimi konsekwencjami, tzw. kultury
    korporacyjnej.
    > Może im podpowiadać, czego będziemy oczekiwać.
    > Może zechcą rozijać się w kierunku prawdziwej optymalizacji.
    Managment w wielkiej korporacji, za cel nadrzędny stawia sobie utrzymanie
    się na stołkach, więc nie sądzę, żeby produkt był lepszy- raczej dodaje się
    więcej czynnika marketingowego (w strukturze 4*P
    (product,price,place,promotion).

    jp