  • Data: 2014-04-05 16:19:03
    Temat: Odp: C vs. ASM na przykładzie PIC18F
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A jakie to funkcje ta centralka miała? Niegdyś wystrugałem prostą
    > centralkę na 89C52, 1 linia zew, 4 wew, LCD znakowy do monitorowania
    > stanu, własny generator dzwonienia i dekoder DTMF. O ile pamiętam kod
    > miał jakieś 3kB, oczywiście pisany w asm.
    Na pokładzie to samo, tylko 3 linie wewnętrzne.
    Funkcji jednak bardzo dużo, jak budzenie, zamawianie rozmów, blokowanie
    kierunków,
    , zliczanie czasu, taryfikację, itp.
    To było 18 lat temu...
    O właśnie, widzę, że moja żona nawet tam dodała swoje procedury :-)

    char getTariff(char *wcStr1)
    {
    /*funkcja napisana przez xxx*/
    char str2[6] = "xxxxx\0";
    int j, k, p, max;
    for (j=0; j<5; ++j)
    { str2[j] =48+ *( wcStr1+j);
    }
    max = 0;
    for (k=0; k<nmax; k++)
    {
    j = 0;
    while (str2[j] == tab[k].num[j]){
    j++;
    }
    if (j > max)
    {
    max = j;
    p = k;
    }
    }
    if ((tab[p].num[max] == 'x') || (max==6))
    return (tab[p].tar);
    else return NOTARIFF;
    }

    S.