    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Odp: Czy to koniec klawiszy ?
    Date: Sat, 5 Nov 2011 11:55:42 -0500

    news:ews54opwlcjo$.hi7lrunsj7v.dlg@40tude.net...

    > Dlatego pisze - pismak.

    > Moze i ma racje, ale oni maja tyle roznych wynalazkow ... choc
    > akurat _GSM_ to moze tam jest standardowy.

    Czytam właśnie tu: http://www.japan-guide.com/e/e2223.html i wychodzi
    że tam w ogóle nie mają GSM, więc jeśli iPhone miałby tam działać to tylko
    ten w wersji CDMA lub iPhone4S który ma obie technologie (CDMA i GSM)
    w jednej obudowie. A więc wersja GSM iPhone4, mimo że jedna i ta sama
    "na cały świat" to w Japonii działać nie będzie.

    > Nie mam japonskiego ani ukrainskiego.
    > I wiesz co .... wcale mi to nie przeszkadza :-)
    >
    > mam kilka jezykow do wyboru ... ale prawde powiedziawszy to jakos nie
    > doceniam swojego telefonu bardziej z tego powodu :-)

    Ja też nie, bo używam tylko angielskich menu ale dla kogoś kto
    przyjedzie z Japonii i weźmie do ręki lokalny telefon będzie
    pewnie ważne aby taki telefon obsługiwał jego rodzimy jezyk...