  • 1. Data: 2011-12-16 13:47:30
    Temat: Re: Odnośnik i przekazanie zmiennej.
    Od: "M.G." <k...@t...zna>

    On Fri, 16 Dec 2011 14:57:03 +0100, gierrro wrote:

    > PS. bez Java Script.
    > Wiem o ukrytych elementach formularza, ale wtedy to jest submit a nie link.

    A ciastko nie wystarczy?

    --
    M.G.

  • 2. Data: 2011-12-16 13:53:16
    Temat: Odnośnik i przekazanie zmiennej.
    Od: gierrro <g...@g...pl>

  • 3. Data: 2011-12-16 13:57:03
    Od: gierrro <g...@g...pl>

  • 4. Data: 2011-12-16 14:13:54
    Od: "M.G." <k...@t...zna>

    On Fri, 16 Dec 2011 15:14:51 +0100, gierrro wrote:

    > Być może wystarczy, ale nie wiem jak się za to zabrać, żeby kliknięcie w
    > linka mogło coś zmienić w ciastku.
    >
    > Nawet znalazłem takiego hinta:
    > "Mozesz przekazac w formularzu (pola hidden) lub przy pomocy sesji
    > http://pl.php.net/manual/pl/ref.session.php
    > no i jeszcze przez cookie."
    >
    > Ale poległem, póki co.

    Ale co chcesz dokładnie zrobić? Opisz scenariusz, rodzaj strony. Use case
    ogólnie.

    --
    M.G.

  • 5. Data: 2011-12-16 14:14:51
    Od: gierrro <g...@g...pl>

  • 6. Data: 2011-12-16 14:34:49
    Od: gierrro <g...@g...pl>

    W dniu 2011-12-16 15:13, M.G. pisze:

    > Ale co chcesz dokładnie zrobić? Opisz scenariusz, rodzaj strony. Use case
    > ogólnie.

    Mam stronę, która jest w dwóch stanach (uproszczonym i zaawansowanym).
    No i na niej są linki, które ten stan miałyby zmieniać.

    No i próbuję zrobić tak, żeby:
    - strona bez względu na stan, miała ten sam adres (linki do niej również);
    - nie używać JS.

    Nie wiem czy tak się da.
    Najprostsze skojarzenie to link+parametr POST, ale takiego czegoś chyba
    w html nie ma.

  • 7. Data: 2011-12-16 15:07:41
    Od: "Jordan Szubert" <u...@j...us.to>

    Dnia 16-12-2011 o 15:34:49 gierrro <g...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > - nie używać JS.
    >
    > Nie wiem czy tak się da.
    > Najprostsze skojarzenie to link+parametr POST, ale takiego czegoś chyba

    IMO to powinien być formularz, a input[type=submit] czasem daje się
    ostylować tak, żeby wyglądał jak link, jeśli Ci na tym zależy

    --
    Jordan Szubert