  • 1. Data: 2011-12-16 11:26:27
    Temat: Problem z DNS po transferze domeny
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    Dziwna sprawa kupiłem domenę na aftermarket.pl przeniosłem ją do
    nazwa.pl i ustawiłem przekierowanie na swój serwer w nazwie. Minęło 3
    dni i przekierowanie jest ale połowiczne. Propagacja na serwery DNS jest
    niedokończona. Otóż adres z przedrostkiem www działa dobrze
    http://www.mojadomena.pl natomiast adres bez przedrostka
    http://mojadomena.pl prowadzi do aftermarket.pl problem jest tylko na
    DNS telekomunikacji i nie jest to wina cache. sprawdzałem na kilku
    komputerach i telefonie które były podłączone do neostrady i DSLa w tp.
    pingi również prowadzą w dwa różne miejsca. Dzwoniłem do nazwa.pl i
    mówią że jest ok. Zadzwoniłem na numer pomocy tech tp i mówią że mogą
    przyjąć tylko zgłoszenie awarii na konkretnym numerze. Jak to ugryźć?
    Problem nie występuje kiedy korzystam z innego ISP niż TP.