  • Data: 2011-12-11 22:06:08
    Temat: Re: Odmowa przyjecia mandatu i sprawa w sądzie.
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 8 Dec 2011 15:03:17 +0100, Robert wrote:

    > Czy mieliście kiedyś taką sytuację, że zostaliscie ukarani mandaten, wg was
    > niesłusznie, ale wg policjanta słusznie, i odmówiliscie przyjecia tego
    > mandatu, a następnie WYGRALIŚCIE sprawę w sądzie?
    > Czy też w takich przypadkach sądy są zawsze po stronie policji, niezależnie
    > od okoliczności i dowodów?

    Straż gminna chciała mi wystawić mandat za przekroczenie prędkości.
    Odmówiłem przyjęcia mandatu.

    Sąd w trybie nakazowym co prawda uznał mnie winnym przekroczenia prędkości,
    ale zwolnił z kosztów sądowych i nie wymierzył żadnej grzywny.

    P.S. To mój pierwszy post (poza pl.test) z nowego czytnika, więc gdyby było
    coś nie tak, to krzyczcie.