    From: oliveira <_...@o...pl_>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.regionalne.wroclaw
    Subject: Re: Odkuwają sie za fotoradary
    Date: Sat, 22 Jan 2011 10:43:19 +0100
    <igutu0$bsl$1@inews.gazeta.pl> <9...@b...softax.pl>
    <ih3o15$4fj$1@inews.gazeta.pl> <o...@b...softax.pl>

    W dniu 2011-01-21 16:52, Sebastian Kaliszewski pisze:
    >>> Bzdura. BTW Praktyka pokazuje, że na osidlach:
    >>> 1. wystarcza przejście po jednej stronie ulicy

    > Anonimowa (mentalna) dziecinko a zarazem funkcjonalny analfabeto, to co
    > napisałem nie wyklucza wyznaczenia takich miejsc.

    Chyba brakuje ci już argumentów...
    Póki co dyskusja dotyczy uzurpowania sobie prawa do zajęcia chodnika
    kosztem pieszych. I dotyczy stanu faktycznego, a nie hipotetycznego.
    Czyżbyś posiadał moc tworzenia miejsc parkingowych poprzez wysłanie
    posta na grupę? Santo, kurwa, subito.

    > Niszczenie cudzego mienia. Artykuł sobie sam znadź.

    Jakie niszczenie? Dziecko, jak nie masz wiedzy jak działa wlanie mleka
    do wlotu powietrza, to zapytaj kogoś mądrzejszego. Wstrzyknięcie mleka
    do wlotu powietrza (a podobno wystarczy tylko na przednią szybę i dalej
    spłynie samo) wywołuje jedynie uciążliwość nie większą niż naklejenie
    nalepki na szybie. Smród (kwas masłowy) z nawiewu przez parę dni sam
    minie i nie są niszczone żadne elementy pojazdu.
    To co tobie się wydaje, jak widać rzadko ma związek z rzeczywistością.

    Dalej twierdzę, że tak jak paru innych na grupie, jeśli parkujesz tak
    jak piszesz, to jesteś tylko cwaniaczkiem, a ideologię do swojego
    chamstwa dorabiasz wyłącznie na grupie.