  • Data: 2011-01-18 08:30:14
    Temat: Re: Odkuwają sie za fotoradary
    Od: LEPEK <n...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-01-18 01:11, to pisze:
    > begin LEPEK

    > Nie korci Cię czasem, żeby pomyśleć głową, a nie kodeksem?

    To 1,5 m jest IMO właśnie rozsądne.

    > Samolub to pieszy, który domaga się przestrzegania litery prawa tam,
    > gdzie jest to nieracjonalne i uciążliwe dla większości.

    Wiesz - ja mam dzieci. Już nie w wózkach, ale jeszcze doskonale to
    pamiętam. Ale też nie na tyle duże, co bym samopas puszczał. Jak tak
    patrzysz na takie miejsca i wydaje ci się, że nikt tam nie chodzi, to
    zdaj sobie sprawę z tego, że jeśli tylko raz na jakiś czas jednak idzie,
    to ma cholerny problem, jak mu coś tam stoi. I musi z tym wózkiem jedną
    ręką, w drugiej trzymając starszego zjeżdżać spacerówką z krawężnika na
    jezdnię, po której jeżdżą gęsto samochody, a widoczność słaba (bo
    jaśniepan wystaje też na jezdnię oczywiście)... Tak - to jest właśnie
    samolub. Nie ten, co nie może zaparkować kawałek dalej, nieeee... :/

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm