  • Data: 2011-07-19 10:41:52
    Temat: Re: Odkurzacz z lidla.
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur Frydel" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    news:1b9hnw312x0qf$.dlg@bzyk.dyndns.org...
    > Hej.
    >
    > W przyszłym tygodniu (od 21 lipca), w lidlowej promocji, będzie można
    > kupić
    > odkurzacz zasilany 12V. Widział ktoś już to cudo? Reklamówkę można
    > zobaczyć
    > przed sklepami lidla.
    > Ma ktoś takie cuś na stanie? Czy jest to warte zakupu. Tira tym odkurzać
    > nie
    > będę :) Tylko skromnego seja i czasem stilo - nada się to do takich
    > pojazdów?

    Ja ma dwa takie - jeden ruski, bez ssawki ale za to ze szczotką na końcu i
    dość szerokim ryjkiem, którego nie da się wsadzić w szparę. Odkurza
    rewelacyjnie, ale też ma moc odpowiednią (nie wiem jaką,, w każdym razie
    światła w garażu przygasają jak go włączę, zasilany z 230V.) Drugi hoovera,
    kupiłem w ramach jakiejśc promocji za kilkadziesiąt zł - głównie dlatego, że
    ma ssawkę i jest akumulatorowy - cóż, odkurzyć tym można stół z okruszków,
    parapet o ile nie jest mocno przyprószony... i w zasadzie tyle. Jeżeli
    poszukujesz czegoś przydatnego i masz dostęp do zasilania 230V, to polecam,
    ale taki na akumulator czy 12 V możesz smiało sobie odpuścić.
    W wypadku tego akumulatorowego mozna sobie poradzić trzymajc w jednej łapie
    szczoteczkę w drygiej odkurzacz -zassie to, co mu wydłubiesz z zakamarków
    tapicerki i dywaników, ale komfortowym takiego czyszczenia nazwać nie można.
    jaw kazdym razie uzywam tego ruskiego, a raz na jakiś czas z zakamarków
    wysysam syfy na stacji statoil, gdzie za dwa złote odkurzacz działa przez
    ok. 10 minut, co w zupełności wystarcza na odkurzenie mojego auta dwa razy.

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi