  • Data: 2014-03-10 18:43:18
    Temat: Re: Odkręcający się deflektor
    Od: "Tmek" <T...@d...ek> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Yorick" <"USUŃ.TO_yorick"@poczta.onet.pl_ORAZ.TO> napisał w
    wiadomości news:y6i4u8i4i43s$.53faoktwp4j3$.dlg@40tude.net...
    > Witam,
    >
    > Kupiłem jakiś czas temu deflektor do szyby firmy "Darkojak" - generalnie
    > jestem z niego zadowolony, bo sporo poprawił mi komfort jazdy, jednak
    > ostatnio pojawił się mały problem - pod wpływem drgań zaczął się odkręcać
    > czasie jazdy.
    >
    > Na razie mam dwa pomysły: 1) użyć Loctite 2) wymienić śruby na takie z
    > łbem
    > i dołożyć podkładki sprężynujące. Ponadto, jeżeli Loctite, to jaki? Mam
    > gdzieś buteleczkę 243, ale obawiam się, że będzie za mocny, może raczej tu
> [...]

    Masz z tym problem pokroju czy do dokrecenia uzyc klucza czarnego czy tez
    blyszczacego.
    Bo blysczacy jest ok i fajnie go trzymac, ale jest sliski jak upadnie to
    lepiej go bedzie znalezc, choc moze sie porysowac.
    Czarny z kolei nie jest tak ladny, no i niby lepiej go trzymac, tylko tez
    moze upasc i wtedy trzeba bedzie bardziej sie schylac i dluzej szukac. Bo
    moze byc juz ciemno.

    Dokrec to na klej jakikolwiek, nie ma tam duzo gwintu i odkrecisz pozniej.
    Zeby nie pekalo mozesz dogiac mocowanie tak, aby sruba byla skierowana
    prostopadle do szyby. Sa rozne krzywizny owiewek i niby zawsze to dociska
    ale w zyciu roznie bywa, szczegolnie jak wiatr napiera.

    Tmek