    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Odezwa energetyczna...
    Date: Sat, 29 Sep 2012 20:40:36 +0200

    "J.F." v...@4...net

    udynkow-dzieki-google-maps-6-0/

    > Ze tu slowa nie ma jakoby androidowe odbiorniki GPS byly lepsze.

    Lepsze od czego?

    > Strony nie moge otworzyc.

    Dostęp do tej strony został zawieszony ze względu na
    przekroczenie miesięcznego limitu transferu przez
    właściciela strony (właściciela konta na VIPserv.org,
    zawierającego stronę )

    Miesięczny limit transferu resetowany jest 1 dnia każdego miesiąca.

    Jeśli jesteś włascicielem konta na VIPserv.org zawierającego tą
    stronę to możesz się zalogować do panelu VIPserv.org i użyć opcji
    zmiany pakietu na większy lub opcji wykupienia dodatkowego transferu.

    Moja to wina, że aż tylu rzuciło się na tę stronę?

    > I myslisz ze google zamontowala symulator satelitow GPS ?

    Nie. A dlaczego tak pytasz?

    > Zaloze sie ze za drobna oplata montuja raczej stacje wifi, albo korzystaja
    > z istniejacych. A potem ... zbieraja informacje gdzie chodzisz, co
    > kupujesz, albo nawet i w ktorym kacie baru pijesz :-)

    -=-

    Mnie chodziło o to, iż kiedyś rozmawialiśmy o tym, czy orientacja
    wewnątrzbudynkwa ma sens. Najwyraźniej ma, skoro te mapy są takie.

    -=-

    BTW -- zainstalowałem uaktualnienie tych map.
    Bredzą ci, którzy piszą, że 50 MB mało na te
    aktualizację. 5 MB aż nadto.

    I jeszcze jedno -- w wiadomym tunelu GPS **czasami** nie milknie.
    Być może tunel ów jest zbyt wysoki a satelity kątowo niskie,
    a być może ów tunel nie jest zbyt metalowy. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'