  • Data: 2012-09-25 16:44:25
    Temat: Re: Odezwa energetyczna...
    Od: "Anerys" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@n...invalid> napisał w
    wiadomości news:gof.pme.1348581160@news.chmurka.net...

    > Przecież sianie nie zależy bezpośrednio od mocy. Jak to ma emitować moc

    Przeca wiem :) Skupienie wiązki, ukierunkowanie, lokalizacja, częstotliwość,
    takie tam.

    > tylko na jednej częstotliwości (takiej, jaka jest równa częstotliwości
    > rezonansowej anteny odbiorczej), to co w tym złego?

    Trudno, aby wiązka była idealnie koherentna, więc zawsze gdzieś kawałek
    skapnie. Wystarczy, ze przesunie punkt pracy jakiegoś złącza i już ślad
    mamy.

    > Nie miej złudzeń :)

    Seksmisja mode on:
    No, to trzeba będzie wykonać "interfejs"
    Seksmisja mode off.

    > Fobia jest nieuzasadniona.

    A kto tu o fobii mówi? Że czegoś nie lubię? Ee... sam mam chińską kopię
    Iphone 4, za psi grosz (legalnie), nawet działa... ale mi się szybka stłukła
    dotykowa, jakoś nie chce mi się tego naprawić, choć to banalnie proste. Po
    prostu nie odczuwam takiej potrzeby. Tak, jak mnie nie ciągnie do wszelakich
    badziewi typu FaceBook (tfuuu, coś niebieskiego już mi się w lodówce mrozi,
    muszę sprawdzić, czy nie literka "f" - pamiętacie dowcip o wszędobylskości
    Lenina?), Twitter (po co mi to w ogóle?), GG i NK używam nawet bardziej z
    tego, że kiedyś zechciało mi się spróbować i nawet nie chce mi sie tego
    skończyć. GG jeszcze się przydaje, NK już w zasadzie jest martwa... Tak samo
    nie potrzebuję mieć konta w FB, członkostwa w PZK, tak samo nie potrzebuję
    mieć obiektu określanego mianem smartfon. Telefonu używam do dzwonienia,
    świetnie się ten mój R320s sprawdza w tym. Może kupię Puxing D03, bo ma
    telefon i radio w jednym, na dalekie wyjazdy im poręczniejszy, tym lepiej,
    nawet jego bajery nie są mi potrzebne. Zależy mi przede wszystkim na
    niezawodności.

    > Tym zajmą się odpowiednie normy... to już nie są czasy rosyjskiego
    > dzięcioła...

    Oby. Żeby się to tylko nie pomieszało z czymś (np. z drugim takim zestawem)
    na jakiejś zardzewiałej rynnie, bo na to to chyba żadne normy nie pomogą.
    Mieszkańcy centrum Warszawy zapewne wiedzą, o co mi chodzi...
    Zastanawiam się, czy te częstotliwości wykorzystają amatorzy łączności
    radiowych, jako pasmo zapewne (z wiadomych względów) niechronione?