  • Data: 2012-09-26 00:26:34
    Temat: Re: Odezwa energetyczna...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Mario" k3tang$srq$...@m...internetia.pl

    > Piszesz:
    > "Ponadto są urządzenia używane na tyle
    > rzadko, że zupełnie małe solarki mogą je naładować
    > bez trudu, o ile czas ładowania będzie dostatecznie
    > długi"
    > Nie do końca wiem czy pisząc urządzenia masz na myśli telefony, bo trudno mi sobie
    wyobrazić, żeby wbudowany w telefon solarek
    > szybciej go ładował niż następuje rozładowanie baterii w stanie czuwania.

    Piszę też:

    "Eneuel Leszek Ciszewski" k3prbk$5cl$...@n...news.atman.pl

    > Zróbcie coś z energetycznym odrutowaniem -- do notebooka mam
    > wpięte naraz/jednocześnie 4 (cztery) różne wtyczki USB różnych
    > urządzeń tylko po to, aby ładować podłączone urządzenia! Czy

    Twoim zdaniem mam tyle (4 sztuki) telefonów komórkowych?
    Owszem -- niby mam. I nawet rzadko ich używam, gdyż po
    prostu są za stare do tego, aby z nich korzystać. Wpinam
    (aby ładować) różne urządzenia, nie tylko komórki.

    Są już nawet gotowe przedłużacze, które obok gniazdek 230 V,
    mają gniazdka 5V takie, do których pasują wtyczki USB.

    -=-

    Swoją drogą -- skoro Gatesa komputer umiera (a sam Gates od
    kilku lat nie jest już najbogatszym człowiekiem świata) może
    dałoby się zastąpić napięcie 5V napięciem 12V -- czyli do
    łask przywrócić fajerłajer...

    [zaraz mi powiedzą, że ja jakiś mściwy jestem...
    a ja po prostu byłem głodny przed paru laty...]

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'