  • Data: 2012-09-26 00:16:04
    Temat: Re: Odezwa energetyczna...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Przemek" k3snrq$fuc$...@s...aioe.org

    > A kto Ci powiedział, ze to jedyne zastosowanie smartfona? Nie używam niczego co
    wymieniłeś, a smartfona i owszem.

    IMO smartfon w zupełności zastąpić może PeCeta -- o ile będzie miał
    większy ekran, więcej RAMek i ,,dysku''... Już teraz (Galaxy Ace)
    wole lać (Mille i mBank) za pomocą smartfonu niż za pomocą notebooka.
    Inne banki mogłyby też nieco zhumanitaryzować ;) swe aplikacje.

    Obróbka zdjęć? -- czemuż nie! Przeglądanie WWW -- jak najbardziej!
    Czytanie PeDeeFów -- oczywiście! M@ile? -- z przyjemnością!!
    Wykresy kalkulatorowe -- mały ekran, ale od biedy można...
    Takoż z różnymi filmami... (a są także smartfony z DVB-T -- mój
    tego czegoś nie ma) Radio netowe? -- niemal stale włączone...
    Mapy, odbiornik GPS, zapisywanie trasy... Routerek 3G<-->WiFi...

    Może dałoby się coś pozmieniać, ;) aby także telefonować z tego cuda...
    Na razie aplikacje telefoniczne można wywalić -- są bezużyteczne. :)

    Chcę, aby mój kolejny miał:

    -- LTE

    -- czujnik umożliwiający automagiczne dostosowywanie
    natężenie podświetlania matrycy do natężenia
    światła w otoczeniu

    -- lepszy czujnik zbliżeniowy (szybszy!!!)

    -- więcej ,,dysku'' (teraz, to masakra!!!
    co zainstaluję, to zaraz skasuję... czas
    życia większości aplikacji nie przekracza
    paru dni; zostawiam to, co konieczne!!!)

    -- chyba większy ekran... (najlepiej jakiś rolowany...)

    -- bezprzewodowe ładowanie akumulatora (pełne obciążenie
    mego smartfonu to dwie godziny pracy na akumulatorze)

    -- miejsce na co najmniej 2 karty SIM

    Mam nadzieję taką, że nie kupię już kolejnego PeCeta.

    ARMy, dotykowe ekrany z GorilląG ijp. szkłem, Androidy,
    brak twardej/tradycyjnej klawiatury -- to wreszcie coś,
    co cieszy! Szkoda, że dziś mniej kosztuje niezły tablet
    niż zbiornik paliwa w samochodzie osobowym... Albo może
    nieco inaczej -- dobrze, że tablety tanieją tak szybko,
    ale szkoda, że paliwo jest aż takie drogie!

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'