  • 1. Data: 2009-06-12 18:20:10
    Temat: Odejście z Plusa - szczegóły
    Od: Marcin Nowak <ch_m@ch_o.m_ik.net>

    Witam!

    1. Jak wypowiem umowę Plusowi (zmiana regulaminu), to kiedy
    umowa zostanie rozwiązana? Natychmiast?

    2. Czy Plus stara się jakoś zatrzymać takich klientów?

    Ktoś ma już jakieś doświadczenia w tym temacie?

    Marcin
    --
    Marcin Nowak
    www.wyprawa.net ch_m@ch_o.m_ik.ne_t

  • 2. Data: 2009-06-12 18:29:29
    Temat: Re: Odejście z Plusa - szczegóły
    Od: X <m...@g...pl>

    Użytkownik Marcin Nowak napisał:
> [...]
    > zostanie rozwiązana? Natychmiast?
    >
    > 2. Czy Plus stara się jakoś zatrzymać takich klientów?
    >
    > Ktoś ma już jakieś doświadczenia w tym temacie?

    Moim skromnym zdaniem nie opłaca się odchodzić z Plusa. Dokąd? Do
    Plajty? Do tego dziadostwa nie da się wysłać sms-a z internetu bez
    rejestracji, drogo się dzwoni z zewnątrz i do tego kiepska jakość
    połączeń. W Plusie masz super internet którego w Plajcie nie ma i nie
    będzie w takim zasięgu. Chyba że zależy Ci na tym żeby wydać 5zł na
    miesiąc czy rok to nie mam argumentów;)

  • 3. Data: 2009-06-12 18:32:11
    Od: Glexu <"glex[wytnij]u[to]"@o2.pl>

    Marcin Nowak pisze:
    > Witam!
    >
    > 1. Jak wypowiem umowę Plusowi (zmiana regulaminu), to kiedy umowa
    > zostanie rozwiązana? Natychmiast?

    obowiązuje standardowy termin - czyli 30 dni liczonych od 1go dnia
    najbliższego okresu rozliczeniowego

  • 4. Data: 2009-06-12 18:33:46
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 12-06-2009 o 20:29:29 X <m...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > połączeń. W Plusie masz super internet którego w Plajcie nie ma i nie
    > będzie w takim zasięgu. Chyba że zależy Ci na tym żeby wydać 5zł na

    To żeś sam sobie wymyślił OT i jeszcze stwierdziłeś że nie masz argumentów
    :) Autor raczej o co innego pytał.

    --
    Pzdr, Piotr M

  • 5. Data: 2009-06-12 18:55:27
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "X" news:h0u6po$f3q$1@inews.gazeta.pl

    > Moim skromnym zdaniem nie opłaca się odchodzić z Plusa.

    Mamy wolność i pozroną demokrację, więc możemy wyrażać swoje poglądy :)

    > Dokąd? Do Plajty?

    No :)

    > Do tego dziadostwa nie da się wysłać sms-a z internetu bez
    > rejestracji

    To jest bardzo poważny argument. IMHO kompletnie dyskwalifukuje tą sieć już
    na starcie w przypadku rozpatrywania, którego operatora należało by wybrać
    :) LOL.

    > drogo się dzwoni z zewnątrz

    A ktoś ci karze do nich dzwonić? :)

    > i do tego kiepska jakość połączeń.

    Sprawdziłeś to organoleptycznie czy tak tylko sobie piszesz aby pisać :)?

    > W Plusie masz super internet którego w Plajcie nie ma i nie
    > będzie w takim zasięgu.

    Masz szklaną kulę, która ci tak powiedziała? - pozdrów ją :)

    > Chyba że zależy Ci na tym żeby wydać 5zł na
    > miesiąc czy rok to nie mam argumentów;)

    A co to za argument? :)

  • 6. Data: 2009-06-12 19:10:05
    Od: Marcin Nowak <ch_m@ch_o.m_ik.net>

    X pisze:

    > Moim skromnym zdaniem nie opłaca się odchodzić z Plusa.

    Kto powiedział, że chcę odchodzić? Raczej postraszyć ich.
    Ostatnio od razu znaleźli dużo lepszą ofertę niż standardowa :)
    Mam jeszcze pół roku cyrografu.

    A na Internecie mi nie zależy.

    Marcin

  • 7. Data: 2009-06-12 19:40:48
    Temat: [OT]Re: Odejście z Plusa - szczegóły
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Moim skromnym zdaniem nie opłaca się odchodzić z Plusa. Dokąd? Do Plajty?
    > Do tego dziadostwa nie da się wysłać sms-a z internetu bez rejestracji,
    > drogo się dzwoni z zewnątrz i do tego kiepska jakość połączeń.

    p4 korzysta z sieci polkomtela, wiec jezeli jako argument wskazujesz zla
    jakosc polaczen, to trudno z tym polimeryzowac

  • 8. Data: 2009-06-12 19:47:08
    Temat: Re: [OT]Re: Odejście z Plusa - szczegóły
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 12 Jun 2009 21:40:48 +0200, brum napisał(a):

    > p4 korzysta z sieci polkomtela, wiec jezeli jako argument wskazujesz zla
    > jakosc polaczen, to trudno z tym polimeryzowac

    P4 coraz chętniej korzysta z własnej sieci, zaś faktycznie -- ich GSM
    pozostawia niemało do życzenia.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl [Lege Artis]

  • 9. Data: 2009-06-12 23:08:11
    Od: "Pablo Puertorican" <p...@o...pl>

    > 1. Jak wypowiem umowę Plusowi (zmiana regulaminu), to kiedy umowa
    > zostanie rozwiązana? Natychmiast

    > 2. Czy Plus stara się jakoś zatrzymać takich klientów?
    >
    > Ktoś ma już jakieś doświadczenia w tym temacie?

    Ja mam takie że mnie nie chcieli zatrzymać, umowę mam na firmę, zawartą
    ponad roku temu, bulę po 50 gr za min połączenia i miesięcznie zostawiam im
    ok. 400 zł.

    Niestety dlatego pokaże im wała i wskoczę do innej sieci razem ze swoim
    numerem (ale nie będę tam brał tel.) po czym jak już się przeniosę, to wróce
    do PLUS, tylko że, poproszę o jakiś fajny aparat no i warunki już będą inne
    (dużo taniej będzie)

    pozdrawiam

    M.

  • 10. Data: 2009-06-12 23:13:25
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > p4 korzysta z sieci polkomtela, wiec jezeli jako argument wskazujesz zla
    > jakosc polaczen, to trudno z tym polimeryzowac

    roznie z tym jest;

    mam dwa telefony: plus abo (od 8 lat) i play abo (pare miechow)
    i w niewielu miejscach w trojmiescie
    oraz wielu na trasie mialem tak:
    play stracil zasieg a na plusie normalnie gadam;
    (oczywiscie nie licze takich miejsc
    gdzie zadna z sieci nie ma zasiegu)

    poza tym mialem problem w wyslaniu mms'a
    z play'a w niemieckim roamingu,
    tzn. w ogole nie wyslalem;
    natomiast z plusa wyslalem;

    jesli zas chodzi o marketing,
    co za dana kase dostane w danej sieci
    (minuty / telefon) oraz dbanie o klienta,
    to play wymiata chyba wszystkie sieci :)