eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmOddzwanianie na reklamacjęRe: Oddzwanianie na reklamację
  • Data: 2013-10-15 22:15:17
    Temat: Re: Oddzwanianie na reklamację
    Od: Czarek <c...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2013-10-15 22:00, Budzik napisał/a:
    > Osobnik posiadający mail c...@n...fm napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:
    >
    >>>>> Oni idą na łatwiznę ? czy taka procedura jest ? a może procedura
    >>>>> dopuszcza taką formę odpowiedzi ?
    >>>>
    >>>> Jeżeli to faktycznie była reklamacja, to odpowiedź musi być na
    >>>> piśmie, w ciągu 30 dni
    >>>
    >>> A jak nie to co?
    >>>
    >> Jak nie, to chyba reklamacja automatycznie zostaje uznana.
    >>
    > A jak telefon informował, ze reklamacja została uznana?
    >
    > Dąże do tego, ze jeżeli odmawiaja, to raczej oczekiwałbym pisemnie, ale jak
    > przyznaja racje, to forma ustna wydaje sie przeważnie wystarczająca.

    Właśnie - "przeważnie"
    Oni nie wiedzą, kiedy Tobie tak się wydaje a kiedy inaczej.

    > Jeżeli
    > z jakiegos powodu oczekiwałbym jednak odpowiedzi pisemnej to bym o takową
    > poprosił.
    >

    To czego Ty oczekujesz o jedno, przepisy to drugie. Odpowiedź na
    reklamacje ma być na piśmie.


    --
    Czarek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: