-
1. Data: 2013-10-15 19:21:39
Temat: Oddzwanianie na reklamację
Od: Karol Misiukiewicz <k...@t...pl>
Podyskutujmy,
to samo w telefonii komórkowej
ostatnio kolega napisał reklamację bo mu się rachunek za komórkę nie
zgadzał, to oddzwonili do niego z odpowiedzią a on ich opierdzielił, że
dzwonią.
Ludzie, przecież jesli klient pisze przez panel www po zalogowaniu to
logiczne jest, ze w takiej samej formie oczekuje odpowiedzi.
Gdyby chciał usłyszeć odpowiedź, to by zadzwonił... logiczne.
Oni idą na łatwiznę ? czy taka procedura jest ? a może procedura dopuszcza
taką formę odpowiedzi ?
-
2. Data: 2013-10-15 19:31:44
Temat: Re: Oddzwanianie na reklamację
Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>
Użytkownik Karol Misiukiewicz napisał:
> Podyskutujmy,
>
> to samo w telefonii komórkowej
>
> ostatnio kolega napisał reklamację bo mu się rachunek za komórkę nie
> zgadzał, to oddzwonili do niego z odpowiedzią a on ich opierdzielił, że
> dzwonią.
Bo oni musza pokazac, ze maja mozliwosc dzwonienia ;)
-
3. Data: 2013-10-15 19:46:54
Temat: Re: Oddzwanianie na reklamację
Od: Waldek Godel <n...@o...info>
Dnia Tue, 15 Oct 2013 19:21:39 +0200, Karol Misiukiewicz napisał(a):
> Oni idą na łatwiznę ? czy taka procedura jest ? a może procedura dopuszcza
> taką formę odpowiedzi ?
Jeżeli to faktycznie była reklamacja, to odpowiedź musi być na piśmie, w
ciągu 30 dni
--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rząd może zrobić dla ciebie.
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.
-
5. Data: 2013-10-15 21:00:48
Temat: Re: Oddzwanianie na reklamację
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Osobnik posiadający mail n...@o...info napisał(a) w poprzednim odcinku co
następuje:
>> Oni idą na łatwiznę ? czy taka procedura jest ? a może procedura
>> dopuszcza taką formę odpowiedzi ?
>
> Jeżeli to faktycznie była reklamacja, to odpowiedź musi być na piśmie,
> w ciągu 30 dni
A jak nie to co?
--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
Poproszę o lekarstwo na zachłanność, ale DUŻO, DUŻO, BARDZO DUŻO
-
4. Data: 2013-10-15 21:00:48
Temat: Re: Oddzwanianie na reklamację
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Osobnik posiadający mail k...@t...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
następuje:
> Podyskutujmy,
>
> to samo w telefonii komórkowej
>
> ostatnio kolega napisał reklamację bo mu się rachunek za komórkę nie
> zgadzał, to oddzwonili do niego z odpowiedzią a on ich opierdzielił,
> że dzwonią.
> Ludzie, przecież jesli klient pisze przez panel www po zalogowaniu to
> logiczne jest, ze w takiej samej formie oczekuje odpowiedzi.
> Gdyby chciał usłyszeć odpowiedź, to by zadzwonił... logiczne.
>
> Oni idą na łatwiznę ? czy taka procedura jest ? a może procedura
> dopuszcza taką formę odpowiedzi ?
>
hmmm, a jaka byla odpowiedź?
--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Jesteś tak dumny ze swej inteligencji jak skazaniec, dumny,
że jego więzienna cela jest taka obszerna." Anthony de Mello SJ
-
6. Data: 2013-10-15 21:07:01
Temat: Re: Oddzwanianie na reklamację
Od: Czarek <c...@n...fm>
W dniu 2013-10-15 21:00, Budzik napisał/a:
> Osobnik posiadający mail n...@o...info napisał(a) w poprzednim odcinku co
następuje:
>
>>> Oni idą na łatwiznę ? czy taka procedura jest ? a może procedura
>>> dopuszcza taką formę odpowiedzi ?
>>
>> Jeżeli to faktycznie była reklamacja, to odpowiedź musi być na piśmie,
>> w ciągu 30 dni
>
> A jak nie to co?
>
Jak nie, to chyba reklamacja automatycznie zostaje uznana.
--
Czarek
-
7. Data: 2013-10-15 22:00:24
Temat: Re: Oddzwanianie na reklamację
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Osobnik posiadający mail c...@n...fm napisał(a) w poprzednim odcinku co
następuje:
>>>> Oni idą na łatwiznę ? czy taka procedura jest ? a może procedura
>>>> dopuszcza taką formę odpowiedzi ?
>>>
>>> Jeżeli to faktycznie była reklamacja, to odpowiedź musi być na
>>> piśmie, w ciągu 30 dni
>>
>> A jak nie to co?
>>
> Jak nie, to chyba reklamacja automatycznie zostaje uznana.
>
A jak telefon informował, ze reklamacja została uznana?
Dąże do tego, ze jeżeli odmawiaja, to raczej oczekiwałbym pisemnie, ale jak
przyznaja racje, to forma ustna wydaje sie przeważnie wystarczająca. Jeżeli
z jakiegos powodu oczekiwałbym jednak odpowiedzi pisemnej to bym o takową
poprosił.
Ale denerwować sie, ze ktos oddzwonił w sprawie reklamacji? Dziwne...
--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
DZIAŁ KADR PRZYPOMINA PRACOWNIKOM O BADANIACH OKRESOWYCH KRWI I KAŁU
W CELU USTALENIA CZY PRACOWNIK MA PRACĘ WE KRWI CZY W DUPIE
-
8. Data: 2013-10-15 22:15:17
Temat: Re: Oddzwanianie na reklamację
Od: Czarek <c...@n...fm>
W dniu 2013-10-15 22:00, Budzik napisał/a:
> Osobnik posiadający mail c...@n...fm napisał(a) w poprzednim odcinku co
następuje:
>
>>>>> Oni idą na łatwiznę ? czy taka procedura jest ? a może procedura
>>>>> dopuszcza taką formę odpowiedzi ?
>>>>
>>>> Jeżeli to faktycznie była reklamacja, to odpowiedź musi być na
>>>> piśmie, w ciągu 30 dni
>>>
>>> A jak nie to co?
>>>
>> Jak nie, to chyba reklamacja automatycznie zostaje uznana.
>>
> A jak telefon informował, ze reklamacja została uznana?
>
> Dąże do tego, ze jeżeli odmawiaja, to raczej oczekiwałbym pisemnie, ale jak
> przyznaja racje, to forma ustna wydaje sie przeważnie wystarczająca.
Właśnie - "przeważnie"
Oni nie wiedzą, kiedy Tobie tak się wydaje a kiedy inaczej.
> Jeżeli
> z jakiegos powodu oczekiwałbym jednak odpowiedzi pisemnej to bym o takową
> poprosił.
>
To czego Ty oczekujesz o jedno, przepisy to drugie. Odpowiedź na
reklamacje ma być na piśmie.
--
Czarek
-
9. Data: 2013-10-15 22:31:09
Temat: Re: Oddzwanianie na reklamację
Od: Karol Misiukiewicz <k...@t...pl>
Dnia Tue, 15 Oct 2013 20:00:24 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
> Ale denerwować sie, ze ktos oddzwonił w sprawie reklamacji? Dziwne...
telefon komórkowy ma to do siebie, ze nosi się go przy sobie i czasem są
momenty, kiedy nie ma mozliwości go odebrania, bo na spotkaniu, bo nie
słychać itd.
Dlatego składa sie reklamacje pisemnie w najprostszej formie:
przez formularz www
aby dostać odpowiedź w tej samej formie i przeczytać ją w odpowiednim
wolnym momencie
to nie są sprawy ratujące życie, ze trzeba już teraz w tej chwili
-
10. Data: 2013-10-15 22:32:24
Temat: Re: Oddzwanianie na reklamację
Od: Karol Misiukiewicz <k...@t...pl>
Dnia Tue, 15 Oct 2013 19:00:48 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
> Osobnik posiadający mail k...@t...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
następuje:
>
>> Podyskutujmy,
>>
>> to samo w telefonii komórkowej
>>
>> ostatnio kolega napisał reklamację bo mu się rachunek za komórkę nie
>> zgadzał, to oddzwonili do niego z odpowiedzią a on ich opierdzielił,
>> że dzwonią.
>> Ludzie, przecież jesli klient pisze przez panel www po zalogowaniu to
>> logiczne jest, ze w takiej samej formie oczekuje odpowiedzi.
>> Gdyby chciał usłyszeć odpowiedź, to by zadzwonił... logiczne.
>>
>> Oni idą na łatwiznę ? czy taka procedura jest ? a może procedura
>> dopuszcza taką formę odpowiedzi ?
>>
> hmmm, a jaka byla odpowiedź?
negatywna dla klienta, myslał, ze ma za darmo w całym okresie, a wg
promocji darmowe miał tylko przez 3 miesiące