-
Data: 2021-05-19 13:21:24
Temat: Re: Odcinkowy pomiar predkosci - czemu tak rzadko stosowany
Od: "T." <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2021-05-19 o 10:45, ii pisze:
> W dniu 19.05.2021 o 09:55, T. pisze:
>> W dniu 2021-05-18 o 18:30, RoMan Mandziejewicz pisze:
>>> Hello T.,
>>>
>>> Tuesday, May 18, 2021, 2:35:28 PM, you wrote:
>>>
>>> [...]
>>>
>>>> Patrzysz na to wyłącznie z punktu widzenia kierowcy, który po tej
>>>> drodze
>>>> jedzie. A to jest wciąż plac budowy. Rok temu na S8 zginął pracownik
>>>> budowy, bo jakiś zapierdalacz stwierdził, że ograniczenie do 70
>>>> km/godz.
>>>> jest tam niepotrzebne - prosta droga, dwie jezdnie po 2 pasy, co się
>>>> może wydarzyć...
>>>
>>> W jaki sposób pracownik znalazł się na drodze pojazdu?
>>>
>>> Idąc Twoim tokiem myślenia powrócimy do Red Flag Act, bo jakiś
>>> skacowany pracownik pobliskiej budowy może wyleźć pod koła na
>>> autostradzie. Jeśli droga z założenia przeznaczona jest tylko dla
>>> pojazdów samochodowych, to pieszy na nią wchodzący musi naprawdę
>>> uważać - auto jadące 70 km/h też może zabić.
>>>
>>
>> Nie był skacowany - montowali ekrany. Ograniczenie było do 60.
>> Szczegółów nie znam - poszukaj w necie, to było niedaleko Nadarzyna.
>> Ps. Każdą sprawę można sprowadzić do absurdu. Moim zdaniem dopóki
>> drogi się nie odda do użytku powinna być po prostu zamknięta. Tu
>> wykonawca poszedł na rękę kierowcom i nie zamknął gierkówki i stało
>> się jak się stało. To kierowcy byli tam gośćmi, a nie pracownicy,
>> którzy tę drogę budowali. Ale nie do wszystkich to dociera.
>
> Nonsens. Jest raczej dokładnie odwrotnie. Wykonawcy remontów dróg są
> usługodawcami, którzy prawnie zobowiązani są do organizowania na nich
> ruchu, organizowania ruchu innymi drogami a w razie potrzeby do
> wybudowania drogi zastępczej. Kryterium wyboru jest między innymi
> uciążliwość dla kierowców. Czyli są przepisy które ich do tego
> zobowiązują by ta uciążliwość była możliwie najmniejsza. Nie wiem do
> kogo to dociera a do kogo nie dociera, ale tak właśnie jest.
>
>> Proszę też pamiętać, że naprawdę organizacją ruchu zajmują się
>> inżynierowie, a nie idioci i - poza naprawdę sporadycznymi
>> przypadkami, kiedy zapomni się zdjąć znaki po jakimś ograniczeniu -
>> zawsze są ku temu powody. Choćby zmiana przyczepności nawierzchni,
>> hałas czy możliwość pozostawania kałuż, na których można "popłynąć".
>> Ale u nas każdy ma się za fachowca, który wie, że ograniczenie jest
>> durne.
>> T.
>
> Weźże przestań pisać jakieś bzdury o tym by wszyscy kierowcy pamiętali o
> nieudolnych drogowcach bo to się kupy nie trzyma. Nie tylko w tym
> miejscu jest problem, że tysiące kierowców zmaga się z wielokilometrowym
> utrudnieniem ruchu. To są gigantyczne koszty społeczne. Wyobrazić sobie
> np, że zamiast prowadzenia prac na 50km istniejącej drogi prowadzi się
> je w danym momencie tylko na 1km. Bo co, na 50km praca wre? A widział to
> tam ktoś? Znaczy tu tam i ówdzie. To nie jest jedyne miejsce gdzie tak
> to wygląda, ale tu jest już naprawdę ekstremalnie. Np przez lata
> jeździliśmy na zachód drogą z płyt tracąc zawieszenie. Nadal przy
> granicy jest tam jedna taka droga.
>
> Główny problem polega na tym, że użytkownicy dróg nie szanują się. Już
> dawno należało przepędzić tych, co doprowadzili do wieloletnich
> zaległości w infrastrukturze drogowej. Naród frajerów.
Podsumuję to tak:
1. drogowcy zorganizowali ruch na remontowanej drodze, tylko jakiś debil
nie przestrzega reguł tej organizacji i nieszczęście gotowe.
2. kierowca ma nie oceniać sposób tej organizacji, tylko jej przestrzegać.
3. Jak chcesz podyskutować na temat sensowności konkretnych ograniczeń -
pisz do odpowiedniego zarządu dróg.
T.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
- Elektryki
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
Najnowsze wątki
- 2025-02-19 Lista afer
- 2025-02-19 Lista afer
- 2025-02-19 Lista afer PIS
- 2025-02-19 Ogrodzenie dla krów szkockich "Highland"
- 2025-02-19 Gdańsk => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-19 Gdańsk => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-19 Białystok => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-02-19 Kraków => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-19 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-02-19 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2025-02-19 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-02-19 Chrzanów => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie f
- 2025-02-19 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-02-19 Nigdy
- 2025-02-19 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=