eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOdcinkowy pomiar predkosci - czemu tak rzadko stosowanyRe: Odcinkowy pomiar predkosci - czemu tak rzadko stosowany
  • Data: 2021-05-19 13:21:24
    Temat: Re: Odcinkowy pomiar predkosci - czemu tak rzadko stosowany
    Od: "T." <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2021-05-19 o 10:45, ii pisze:
    > W dniu 19.05.2021 o 09:55, T. pisze:
    >> W dniu 2021-05-18 o 18:30, RoMan Mandziejewicz pisze:
    >>> Hello T.,
    >>>
    >>> Tuesday, May 18, 2021, 2:35:28 PM, you wrote:
    >>>
    >>> [...]
    >>>
    >>>> Patrzysz na to wyłącznie z punktu widzenia kierowcy, który po tej
    >>>> drodze
    >>>> jedzie. A to jest wciąż plac budowy. Rok temu na S8 zginął pracownik
    >>>> budowy, bo jakiś zapierdalacz stwierdził, że ograniczenie do 70
    >>>> km/godz.
    >>>> jest tam niepotrzebne - prosta droga, dwie jezdnie po 2 pasy, co się
    >>>> może wydarzyć...
    >>>
    >>> W jaki sposób pracownik znalazł się na drodze pojazdu?
    >>>
    >>> Idąc Twoim tokiem myślenia powrócimy do Red Flag Act, bo jakiś
    >>> skacowany pracownik pobliskiej budowy może wyleźć pod koła na
    >>> autostradzie. Jeśli droga z założenia przeznaczona jest tylko dla
    >>> pojazdów samochodowych, to pieszy na nią wchodzący musi naprawdę
    >>> uważać - auto jadące 70 km/h też może zabić.
    >>>
    >>
    >> Nie był skacowany - montowali ekrany. Ograniczenie było do 60.
    >> Szczegółów nie znam - poszukaj w necie, to było niedaleko Nadarzyna.
    >> Ps. Każdą sprawę można sprowadzić do absurdu. Moim zdaniem dopóki
    >> drogi się nie odda do użytku powinna być po prostu zamknięta. Tu
    >> wykonawca poszedł na rękę kierowcom i nie zamknął gierkówki i stało
    >> się jak się stało. To kierowcy byli tam gośćmi, a nie pracownicy,
    >> którzy tę drogę budowali. Ale nie do wszystkich to dociera.
    >
    > Nonsens. Jest raczej dokładnie odwrotnie. Wykonawcy remontów dróg są
    > usługodawcami, którzy prawnie zobowiązani są do organizowania na nich
    > ruchu, organizowania ruchu innymi drogami a w razie potrzeby do
    > wybudowania drogi zastępczej. Kryterium wyboru jest między innymi
    > uciążliwość dla kierowców. Czyli są przepisy które ich do tego
    > zobowiązują by ta uciążliwość była możliwie najmniejsza. Nie wiem do
    > kogo to dociera a do kogo nie dociera, ale tak właśnie jest.
    >
    >> Proszę też pamiętać, że naprawdę organizacją ruchu zajmują się
    >> inżynierowie, a nie idioci i - poza naprawdę sporadycznymi
    >> przypadkami, kiedy zapomni się zdjąć znaki po jakimś ograniczeniu -
    >> zawsze są ku temu powody. Choćby zmiana przyczepności nawierzchni,
    >> hałas czy możliwość pozostawania kałuż, na których można "popłynąć".
    >> Ale u nas każdy ma się za fachowca, który wie, że ograniczenie jest
    >> durne.
    >> T.
    >
    > Weźże przestań pisać jakieś bzdury o tym by wszyscy kierowcy pamiętali o
    > nieudolnych drogowcach bo to się kupy nie trzyma. Nie tylko w tym
    > miejscu jest problem, że tysiące kierowców zmaga się z wielokilometrowym
    > utrudnieniem ruchu. To są gigantyczne koszty społeczne. Wyobrazić sobie
    > np, że zamiast prowadzenia prac na 50km istniejącej drogi prowadzi się
    > je w danym momencie tylko na 1km. Bo co, na 50km praca wre? A widział to
    > tam ktoś? Znaczy tu tam i ówdzie. To nie jest jedyne miejsce gdzie tak
    > to wygląda, ale tu jest już naprawdę ekstremalnie. Np przez lata
    > jeździliśmy na zachód drogą z płyt tracąc zawieszenie. Nadal przy
    > granicy jest tam jedna taka droga.
    >
    > Główny problem polega na tym, że użytkownicy dróg nie szanują się. Już
    > dawno należało przepędzić tych, co doprowadzili do wieloletnich
    > zaległości w infrastrukturze drogowej. Naród frajerów.

    Podsumuję to tak:
    1. drogowcy zorganizowali ruch na remontowanej drodze, tylko jakiś debil
    nie przestrzega reguł tej organizacji i nieszczęście gotowe.
    2. kierowca ma nie oceniać sposób tej organizacji, tylko jej przestrzegać.
    3. Jak chcesz podyskutować na temat sensowności konkretnych ograniczeń -
    pisz do odpowiedniego zarządu dróg.
    T.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: