  • 41. Data: 2011-02-16 00:05:14
    Temat: Re: Odcinkowe pomiary predkosci na trasach z DC do Krakowa i na Gierkowce?
    Od: "kogutek" <s...@N...gazeta.pl>

    J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Kogutku, a jakies linki do twoich zrodel ?
    > Zrobili ? Kiedy ?
    >
    > Czy dopiero zrobia, bo ustawa od kilku miesiecy obowiazuje.
    >
    > O, masz, swieza wiadomosc
    > http://www.neurosoft.pl/index.php?page_name=Wydarzen
    ie_Prasa&wikipage=Neurosoft
    > _Wydarzenia_Pressroom_Media_o_SPO
    >
    > Beda pieniadze, to bedzie system.
    >
    > J.

    Trzy albo cztery lata temu było to opisywane. Pracowałem dla jednego z
    operatorów komórkowych i robili przymiarkę do przesyłania danych. Chcesz linka
    do artykułu sprzed 4 lat? Nie ma. Możesz wierzyć możesz nie wierzyć. Z tego co
    pamiętam w projekcie było. Brak punktów bo płaci właściciel samochodu, chyba
    że za rękę przyprowadzi kierującego. Mandaty x2. Pewno dlatego ze
    przekroczenia były by niskie przy średniej. Mandaty wystawia maszyna ( to była
    podstawa do skierowania do TK). Za niezapłacenie mandatów na kwotę wyższą niż
    jakaś ustalona cofniecie uprawnień do momentu zapłacenia. To tak z grubsza. Ty
    myślisz że ja mam taką wyobraźnie żeby to wymyślić? Nie dalo się wprowadzić
    zeby maszyna wystawialą mandaty to zdjęcia będzie jak w przypadku fotoradarów
    opisywał czlowiek. Jak zrobią nowe przepisy i przejdą to zacznie robić to
    maszyna. To tylko kwestia czasu. Takie same systemy już dzialąją. Pierwsza
    byla Australia. Monitorowali prędkość ciężarowek. Potem wszyskich. Za
    Australią Anglia. Potem Holandia i jeszcze jakieś kraje europejskie. W Anglii
    ( Londyn) i Niemczech ( Berlin) system jest wykorzystywany do monitorowania
    wjazdów do zamkniętych dla normalnego ruchu centrów. To wiem na pewno. System
    nie tylko może mierzyć prędkość. Może monitorować kierowców ktorym cofnięto
    uprawnienia za wódą. Nie ubezpieczone samochody i co tam sobie ktoś wymyśli i
    będzie baza danych z ktorej można je pociągnąć. George Orwell by się zdziwil
    jak by zobaczył co można zrobic jak sie ma czym.

  • 42. Data: 2011-02-16 00:19:19
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 15 Feb 2011 23:05:14 +0000 (UTC), kogutek wrote:

    >Trzy albo cztery lata temu było to opisywane. Pracowałem dla jednego z
    >operatorów komórkowych i robili przymiarkę do przesyłania danych. Chcesz linka
    >do artykułu sprzed 4 lat? Nie ma. Możesz wierzyć możesz nie wierzyć.

    Daj linka do przetargu na tych 20 tys kamer.

    >myślisz że ja mam taką wyobraźnie żeby to wymyślić?

    Raczej mysle ze jestes jak dziennikarze - robisz z igly .. czolg co
    najmniej.

> [...]
    >opisywał czlowiek. Jak zrobią nowe przepisy i przejdą to zacznie robić to
    >maszyna. To tylko kwestia czasu. Takie same systemy już dzialąją.

    Ale ty piszesz ze juz dziala w Polsce na szeroka skale.

    W koncu nie wiem - zeszloroczna ustawa przeszla ?
    System automayczny bedzie, ale kiedy ?

    >W Anglii
    >( Londyn) i Niemczech ( Berlin) system jest wykorzystywany do monitorowania
    >wjazdów do zamkniętych dla normalnego ruchu centrów. To wiem na pewno. System

    W Anglii podobne rzeczy wprowadzano od dawna, w Niemczech od kilku lat
    monitoruja autostrady - zasadniczo w celu pilnowania czy ciezarowki
    placa.

    >nie tylko może mierzyć prędkość. Może monitorować kierowców ktorym cofnięto
    >uprawnienia za wódą.

    a skad maja wiedziec kto prowadzi ?

    To w nastepnej generacji - samochod nie ruszy poki mu sie PJ i karty
    kredytowej nie wsadzi do szczeliny, a potem stanie w pol drogi -
    limit kredytowy sie wyczerpal, albo PJ przerobi na konfetti :-)

    >Nie ubezpieczone samochody i co tam sobie ktoś wymyśli i
    >będzie baza danych z ktorej można je pociągnąć. George Orwell by się zdziwil
    >jak by zobaczył co można zrobic jak sie ma czym.

    ale mozna czy juz dziala ?

    To nawet czasem pokazuja - jedzie sobie pan policjant, a komputerek mu
    piszczy - pojazd skradziony, podatek nie zaplacony. Bo kamerka patrzy
    na pobocze i sprawdza wszystkie tablice. Juz w uzyciu w paru krajach.
    Oczywiscie chodzi o ten podatek :-)

    J.

  • 43. Data: 2011-02-16 00:36:07
    Od: "kogutek" <s...@N...gazeta.pl>

    J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Daj linka do przetargu na tych 20 tys kamer.
    Dyplomatycznie Ci odpowiem żebyś sie pierdolil z takimi idiotycznymi tekstami.
    Co jeszcze chcesz, numer cyckow sekretarki co przepisywałą tekst ustawy? Już
    napisalęm ze możesz wierzyć albo nie wierzyć. Przypomnialo mi się jeszcze że w
    przepisach ktore nie przeszly było zwiększenie dopuszczalnych predkości przy
    wprowadzeniu Skynetu. Czy czasami niedawno nie podnieśli? Generalnie Skynet mi
    nie pasuje tak jak chyba wszystkim. Ale on pręzdej czy później będzie działał.
    W przeciwieństwie do mitomanów od idiotycznych tekstów w stylu podaj podstawę
    prawną albo przetarg patrzę na to na trzeźwo. I nie zachowuję się jak mój kot.
    On jak się czegoś boi to odwraca się do tego dupą i uważa że zagrożenie nie
    istnieje. Za jakiś czas pojawią się na grupie teksty że kogoś namierzyli
    kamerami. To pewne jak w banku. I jak nikomu nigdy źle nie życzyłem to
    chcialbym zeby to byli w pierwszej koleności grupowi mundrusie od podstaw
    prawnych.

  • 44. Data: 2011-02-16 00:42:02
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 15 Feb 2011 23:36:07 +0000 osobnik zwany kogutek
    wystukał:

    > Dyplomatycznie Ci odpowiem żebyś sie pierdolil z takimi idiotycznymi
    > tekstami.

    czyli nie masz żadnych podstaw do swoich dywagacji poza bluzgami.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 45. Data: 2011-02-16 02:55:56
    Od: "kogutek" <s...@N...gazeta.pl>

    masti <g...@t...hell> napisał(a):

    > Dnia piÄ&#65533;knego Tue, 15 Feb 2011 23:36:07 +0000 osobnik zwany kogutek
    > wystukaĹ&#65533;:

    > czyli nie masz Ĺźadnych podstaw do swoich dywagacji poza bluzgami.

    Nie wymagaj od innych więcej niż sam mozesz. Ty nie jesteś w stanie zapamiętać
    nic na dłuzej niż dwa tygodnie. Ja pamiętalem zdarzenie sprzed 3 albo 4 lat.
    To chcesz żebym podal co to była za gazeta, datę wydania, numer strony i
    autora artykułu. Ty też jebnięty jesteś czy tylko udajesz idiote? Podstawe
    masz za oknem. Zaczynają mierzyć i kasować przy użyciu kamer. Co byś teraz nie
    napisal to i tak moje na wierzchu bo Skynet dziala może w ograniczonym
    zakresie. Ale działa. Trybisz?. Za moment będą informacje o pierwszych
    mandatach. I już widzę oczami wyobraźni jak złapani będą masowo szli do sądów.
    Ciebie też widzę w takiej akcji. Pierwszy z transparentem zasuwasz do sądu
    grodzkiego odleglego od twojego domu o 236 kilometrów.

  • 46. Data: 2011-02-16 12:50:29
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Ktos cos slyszal, ze podobno uruchomili "w wielu miejscach" na powyzszych
    > trasach odcinkowe pomiary predkosci?

    Mowili i znajac zycie (w RP), to na takie gadgety nie zal im (naszej)
    kasy. Jedyna obrona przed tym, to chyba lisc na tablicy i na naklejce. O
    ile przy dozwolonej 110 nie mam potrzeby jechac szybciej, to przy 50
    majac w perspektywie kilka godzin jazdy, takie ograniczenie moze byc
    niebezpieczne.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 47. Data: 2011-02-16 21:38:17
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    <s...@N...gazeta.pl> wrote:

    >Trzy albo cztery lata temu było to opisywane.

    Powiedz mi, gdzie jest te 20 tys. kamer? Bo to, o czym jest mowa w tym
    wątku to widać. Stoi od bardzo długiego czasu. Ale do 20 tys. to
    jeszcze bardzo daleko.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 48. Data: 2011-02-16 21:38:34
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 15 Feb 2011 23:42:02 +0000 (UTC), masti <g...@t...hell> wrote:

    >czyli nie masz żadnych podstaw do swoich dywagacji poza bluzgami.

    Nie pierwszy raz zresztą.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 49. Data: 2011-02-16 21:39:20
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 16 Feb 2011 01:55:56 +0000 (UTC), "kogutek"
    <s...@N...gazeta.pl> wrote:

    >Pierwszy z transparentem zasuwasz do sądu
    >grodzkiego odleglego od twojego domu o 236 kilometrów.

    Od pewnego czasu już nie ma sądów godzkich.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 50. Data: 2011-02-17 09:37:03
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Tue, 15 Feb 2011 21:03:58 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > większych debilizmów niż komentarzze w tych programach to jeszcze nie
    > słyszałem

    > po to, żeby stwierdzić, że radiowóz nie dojeżdża do delikwenta za
    > nadmierną prędkością. tam nie ma radaru. Poszukaj sobie jak działał
    > Trafipax.

    Tak czy inaczej - jak rozumiem tam nie jest mierzona prędkość średnia?
    Jeśli nie - jak to jest robione?

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138