eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOdcinkowe pomiary predkosci na trasach z DC do Krakowa i na Gierkowce?Re: Odcinkowe pomiary predkosci na trasach z DC do Krakowa i na Gierkowce?
    From: "kogutek" <s...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Odcinkowe pomiary predkosci na trasach z DC do Krakowa i na Gierkowce?
    Date: Tue, 15 Feb 2011 23:05:14 +0000 (UTC)
    <6...@4...com> <ijdo8i$6fp$7@news.onet.pl>
    <8...@l...institute.com> <4...@n...home.net.pl>
    <q...@4...com>
    <g...@4...com>
    <2...@4...com>
    <b...@4...com>
    <j...@4...com>
    <ijest1$7j3$1@inews.gazeta.pl>
    <a...@4...com>

    J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Kogutku, a jakies linki do twoich zrodel ?
    > Zrobili ? Kiedy ?
    >
    > Czy dopiero zrobia, bo ustawa od kilku miesiecy obowiazuje.
    >
    > O, masz, swieza wiadomosc
    > http://www.neurosoft.pl/index.php?page_name=Wydarzen
    ie_Prasa&wikipage=Neurosoft
    > _Wydarzenia_Pressroom_Media_o_SPO
    >
    > Beda pieniadze, to bedzie system.
    >
    > J.

    Trzy albo cztery lata temu było to opisywane. Pracowałem dla jednego z
    operatorów komórkowych i robili przymiarkę do przesyłania danych. Chcesz linka
    do artykułu sprzed 4 lat? Nie ma. Możesz wierzyć możesz nie wierzyć. Z tego co
    pamiętam w projekcie było. Brak punktów bo płaci właściciel samochodu, chyba
    że za rękę przyprowadzi kierującego. Mandaty x2. Pewno dlatego ze
    przekroczenia były by niskie przy średniej. Mandaty wystawia maszyna ( to była
    podstawa do skierowania do TK). Za niezapłacenie mandatów na kwotę wyższą niż
    jakaś ustalona cofniecie uprawnień do momentu zapłacenia. To tak z grubsza. Ty
    myślisz że ja mam taką wyobraźnie żeby to wymyślić? Nie dalo się wprowadzić
    zeby maszyna wystawialą mandaty to zdjęcia będzie jak w przypadku fotoradarów
    opisywał czlowiek. Jak zrobią nowe przepisy i przejdą to zacznie robić to
    maszyna. To tylko kwestia czasu. Takie same systemy już dzialąją. Pierwsza
    byla Australia. Monitorowali prędkość ciężarowek. Potem wszyskich. Za
    Australią Anglia. Potem Holandia i jeszcze jakieś kraje europejskie. W Anglii
    ( Londyn) i Niemczech ( Berlin) system jest wykorzystywany do monitorowania
    wjazdów do zamkniętych dla normalnego ruchu centrów. To wiem na pewno. System
    nie tylko może mierzyć prędkość. Może monitorować kierowców ktorym cofnięto
    uprawnienia za wódą. Nie ubezpieczone samochody i co tam sobie ktoś wymyśli i
    będzie baza danych z ktorej można je pociągnąć. George Orwell by się zdziwil
    jak by zobaczył co można zrobic jak sie ma czym.