eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOdcinkowe pomiary predkosci na trasach z DC do Krakowa i na Gierkowce? › Re: Odcinkowe pomiary predkosci na trasach z DC do Krakowa i na Gierkowce?
    From: "kogutek" <s...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Odcinkowe pomiary predkosci na trasach z DC do Krakowa i na Gierkowce?
    Date: Tue, 15 Feb 2011 23:36:07 +0000 (UTC)
    <8...@l...institute.com> <4...@n...home.net.pl>
    <q...@4...com>
    <g...@4...com>
    <2...@4...com>
    <b...@4...com>
    <j...@4...com>
    <ijest1$7j3$1@inews.gazeta.pl>
    <a...@4...com>
    <ijf0ra$k8e$1@inews.gazeta.pl>
    <9...@4...com>

    J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Daj linka do przetargu na tych 20 tys kamer.
    Dyplomatycznie Ci odpowiem żebyś sie pierdolil z takimi idiotycznymi tekstami.
    Co jeszcze chcesz, numer cyckow sekretarki co przepisywałą tekst ustawy? Już
    napisalęm ze możesz wierzyć albo nie wierzyć. Przypomnialo mi się jeszcze że w
    przepisach ktore nie przeszly było zwiększenie dopuszczalnych predkości przy
    wprowadzeniu Skynetu. Czy czasami niedawno nie podnieśli? Generalnie Skynet mi
    nie pasuje tak jak chyba wszystkim. Ale on pręzdej czy później będzie działał.
    W przeciwieństwie do mitomanów od idiotycznych tekstów w stylu podaj podstawę
    prawną albo przetarg patrzę na to na trzeźwo. I nie zachowuję się jak mój kot.
    On jak się czegoś boi to odwraca się do tego dupą i uważa że zagrożenie nie
    istnieje. Za jakiś czas pojawią się na grupie teksty że kogoś namierzyli
    kamerami. To pewne jak w banku. I jak nikomu nigdy źle nie życzyłem to
    chcialbym zeby to byli w pierwszej koleności grupowi mundrusie od podstaw
    prawnych.