  • 1. Data: 2009-09-30 20:09:49
    Temat: Odblokowanie Noki N97
    Od: "X-Man" <k...@w...pl>

    Witam
    Mam taką Nokię z sieci 3 UK gdzie i za ile w Poznaniu/ Warszawie mogę ją
    odblokować ?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2009-09-30 20:12:11
    Temat: Re: Odblokowanie Noki N97
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2009-09-30 22:09, X-Man napisał/a:
    > Witam
    > Mam taką Nokię z sieci 3 UK gdzie i za ile w Poznaniu/ Warszawie mogę ją
    > odblokować ?

    IMEI zablokowany czy coś innego? ;-)

    --
    Cz.

  • 3. Data: 2009-09-30 20:34:31
    Od: "X-Man" <k...@w...pl>

    "Czarek" <c...@n...fm> wrote in message
> [...]
    > Witam
    > Mam taką Nokię z sieci 3 UK gdzie i za ile w Poznaniu/ Warszawie mogę ją

    Nie chodzi mi tylko o ściągnięcie simlocka nic więcej. Z tego co się
    orientowałem nie wszystkie serwisy to robią a i ceny były niezachęcające dlatego
    pytam tu.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 4. Data: 2009-09-30 20:37:12
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 30 Sep 2009 21:34:31 +0100, X-Man napisał(a):

> [...]
    > orientowałem nie wszystkie serwisy to robią a i ceny były niezachęcające dlatego

    Może po prostu pora przestać kupować kradziony sprzęt?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 5. Data: 2009-09-30 21:14:28
    Od: "ra9om1ak" <r...@g...pl>

    > Może po prostu pora przestać kupować kradziony sprzęt?

    Masz pewnosc, ze go ukradl ? Czy o sobie mowisz ?

    --
    ra9om1ak

  • 6. Data: 2009-09-30 21:46:57
    Od: "X-Man" <k...@w...pl>

    "Waldek Godel" <n...@o...info> wrote in message

    > Może po prostu pora przestać kupować kradziony sprzęt?

    Temu panu już podziękujemy

    PLONK

  • 7. Data: 2009-09-30 21:49:14
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2009-09-30 23:46, X-Man napisał/a:

    > Temu panu już podziękujemy

    Ten pan tak ma, nie przejmuj się nim, dużo szczeka ale już nie gryzie ;-)

    --
    Cz.

  • 8. Data: 2009-09-30 21:53:18
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 30 Sep 2009 23:14:28 +0200, ra9om1ak napisał(a):

    > Masz pewnosc, ze go ukradl ? Czy o sobie mowisz ?

    Blokada oznacza zgłoszenie jako kradziony, co oznacza kradzież albo fraud
    ubezpieczeniowy (w UK powszechne są ubezpieczenia telefonów, w razie
    zgubienia/kradzieży zwracana jest kwota, mnóstwo Polaków się wycwaniła i
    notorycznie zmienia w ten sposób telefony).
    Tak czy owak - nic specjalnie miłego.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 9. Data: 2009-09-30 21:56:19
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2009-09-30 23:53, Waldek Godel napisał/a:

> [...]
    > zgubienia/kradzieży zwracana jest kwota, mnóstwo Polaków się wycwaniła i
    > notorycznie zmienia w ten sposób telefony).

    Umiesz czytać ze zrozumieniem? Jeśli uważasz, że tak (a jak widzę to
    masz z tym nie pierwszy raz duże trudności), to przeczytaj jeszcze raz
    co wcześniej napisał.

    --
    Cz.

  • 10. Data: 2009-09-30 22:08:34
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 30 Sep 2009 23:56:19 +0200, Czarek napisał(a):

    > Umiesz czytać ze zrozumieniem? Jeśli uważasz, że tak (a jak widzę to
    > masz z tym nie pierwszy raz duże trudności), to przeczytaj jeszcze raz
    > co wcześniej napisał.

    Napisał tak, że sugeruje zmianę IMEI. Jeżeli jest inacze - to nie moja
    wina, że on nie umie się posługiwać czytnikiem.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel