    Date: Sat, 28 Jan 2012 14:52:30 +0100
    From: mk <reverse_lp.pw@myzskm>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Odbiornik podczerwieni znalazł na niebie 300Hz

    W dniu 2012-01-27 20:19, Robert pisze:

    > Być może, jednak od zachodu mam taką czerwonawą łunę od Warszawy i jak na
    > nią skieruję panel, to bardziej uwidacznia się 100Hz, a trudno twierdzić
    > żeby cała stolica miała oświetlenei z jednej fazy.
    >
    > No ale może to jest właśnie uśrednienie te tło nieba.

    By upewnić się że owa częstotliwość pochodzi od 50 Hz z sieci możesz
    porównać pomiar częstotliwości ze wskazaniem ze strony:
    http://www.swissgrid.ch/swissgrid/en/home/experts/to
    pics/frequency.html
    lub
    http://www.mainsfrequency.com/
    Jeżeli mierzona przez Ciebie częstotliwość ok. 300 Hz będzie podążać za
    powyższymi wskazaniami, to chyba wiemy więcej - choć znacznie ciekawszy
    byłby wynik negatywny :)

    pzdr
    mk