  • 1. Data: 2009-12-16 15:02:14
    Temat: Odbiornik TOTX do toslinka
    Od: wchpikus <w...@w...pl>

    Witam!
    Szukam odbiornika toslink do kabla swiatlowodowego (spdif).
    Gdzie takie cos dostac?
    Moze macie jakies sprawdzone sposoby (dzialajace) na konwenter
    Swiatlowod (toslink)=> SPDIF?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-12-16 18:00:36
    Temat: Re: Odbiornik TOTX do toslinka
    Od: "Irokez" <h...@o...pl>

    Uzytkownik "wchpikus" <w...@w...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > Gdzie takie cos dostac?
    > Moze macie jakies sprawdzone sposoby (dzialajace) na konwenter Swiatlowod

    No wlasnie sprawdzonym jest odbiornik swiatlowodowy Toslink

    Ja tak mam zrobione SPDIF->swiatlowód z karty muzycznej SB Live, potem 20
    metrów swiatlowodu plastikowego i na koncu odbiornik swiatlowodowy podaje
    bezposrednio na wejscie SPDIF w ampli.

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2009-12-17 06:44:27
    Od: wchpikus <w...@w...pl>

    Witam!

    > No wlasnie sprawdzonym jest odbiornik swiatlowodowy Toslink
    Tylko ja chce w druga strone:)
    Dostanie nadajnika to pikus, odbiornik ciezko dostepny.
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2009-12-17 11:13:17
    Od: "Artur Miller" <a...@n...pl>

    > Witam!

    > Tylko ja chce w druga strone:)
    > Dostanie nadajnika to pikus, odbiornik ciezko dostepny.

    Farnell ma

    @

  • 5. Data: 2009-12-17 16:01:16
    Od: "Michał Lankosz" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Artur Miller" <a...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Uzytkownik "wchpikus" <w...@w...pl> napisal w wiadomosci
    >
    > Farnell ma

    TME też, chociaż jakieś pojedyncze sztuki na magazynie.

    Michał

  • 6. Data: 2009-12-17 16:17:54
    Od: "Irokez" <h...@o...pl>

    Użytkownik "Michał Lankosz" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

    > TME też, chociaż jakieś pojedyncze sztuki na magazynie.

    Ja brałem w Elfie.

    --
    Irokez