  • 11. Data: 2013-09-09 10:15:19
    Temat: Re: Odbierz doładowanie
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello ACMM-033,

    Monday, September 9, 2013, 9:26:57 AM, you wrote:

    > Dopisałbym dodatkowo "JEBANY!"
    > Coś jeszcze też, ale myśli moje były skupione na czym innym i nie chciało mi
    > się za bardzo dobierać słów.
    > Takiemu chujowi chuja złamać - było by przyjemnością, mniemam.
    > I generatorem van der Graafa, oraz transformatorem Tesli popieścić... I
    > doładować, młotem pneumatycznym, w dupala.

    Panowie - ze swoimi fantazjami na alt.pl.dupa - spamer ani tu ani tam
    i tak nie będzie czytał.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 12. Data: 2013-09-09 13:17:05
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    wiadomości news:1625629290.20130909101519@pik-net.pl.invalid...
    > Panowie - ze swoimi fantazjami na alt.pl.dupa - spamer ani tu ani tam
    > i tak nie będzie czytał.

    Niektórzy czytają. Poza tym cel jest jeszcze jeden - nakarmienie
    harvesterów. Adres nadawcy jest we wrotce, czasem naprawdę szybko jest
    "przejmowany". Grupa a.p.d. - to nie ta grupa, co kiedyś. Towarzystwo się
    rozsypało, pożenili się, conajmniej jeden zginął tragicznie, inni np.
    zrezygnowali, ich miejsce zajęli ci, co raczej nie chciałbym z nimi
    korespondować. Ja też stamtąd odszedłem, uczciwie mówię, kilka lat tam
    pisywałem.

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.

  • 13. Data: 2013-09-09 13:29:56
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello ACMM-033,

    Monday, September 9, 2013, 1:17:05 PM, you wrote:

    > Niektórzy czytają. Poza tym cel jest jeszcze jeden - nakarmienie
    > harvesterów. Adres nadawcy jest we wrotce, czasem naprawdę szybko jest
    > "przejmowany".

    Bez znaczenia - adres można założyć za chwilę całkiem nowy. Nikogo
    harvestery nie obchodzą, bo Gmail zna klientów harvesterów i usuwa
    maile od nich nawet nie pokazując ich użytkownikowi.

    Jedyną, skuteczną metodą jest zgłaszanie spamu do Google - na
    podstawie zgłoszeń spam będzie rozpoznawany po treści i odrzucany. A w
    końcu skończą się możliwości ukrywania tożsamości i pacjent zostanie
    tak namierzony, że nawet kolejnego konta nie założy.

    [.......]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 14. Data: 2013-09-09 14:30:57
    Od: "inny punkt siedzenia..." <...@...s>

    tusk byłby z Ciebie dumny...

  • 15. Data: 2013-09-09 17:31:59
    Od: Helios <h...@w...pl>

    W dniu 2013-09-08 17:47, m...@g...com pisze:
    > Odbierz doładowanie, ja już wziełam goo.gl/hapAmC Podziękuj :)

    ???? ???? ??????? ??? ????

  • 16. Data: 2013-09-09 18:09:49
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Helios,

    ?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 17. Data: 2013-09-09 18:18:50
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    wiadomości news:1547495272.20130909180949@pik-net.pl.invalid...

    > ?

    A wrzuć w google translate :)

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.

  • 18. Data: 2013-09-10 03:00:35
    Od: Doman <b...@g...ru>

    > ale co Ty chcesz, przecież do europejczyk wyzwolny zjednoczony wolny pełną
    > gębą...

    Ty też spierdalaj.

  • 19. Data: 2013-09-10 08:54:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

> [...]
    > końcu skończą się możliwości ukrywania tożsamości i pacjent zostanie
    > tak namierzony, że nawet kolejnego konta nie założy.

    Google leje na zgłoszenia - taki jeden bęcwał, co wszędzie jakieś
    książki sprzedawał, spamował bez przeszkód. Umilkł dopiero po zgłoszeniu
    do abuse jego dostawcy internetu (lub LIRa jego dostawcy).

  • 20. Data: 2013-09-11 03:00:36
    Od: Doman <b...@g...ru>

    > "przejmowany". Grupa a.p.d. - to nie ta grupa, co kiedyś. Towarzystwo się
    > rozsypało, pożenili się, conajmniej jeden zginął tragicznie, inni np.

    Kto zginął?