  • 1. Data: 2013-09-06 13:32:44
    Temat: między nami złodziejami
    Od: "inny punkt siedzenia..." <...@...s>

    z okazji wczorajszego włamu i kradzieży na grube miliony naszło mnie na
    przemyślenia...
    jak się skutecznie bronić?

    czy istnieją takie pastylki gps jak w filmach o 007 które można przykleić do
    sprzętu - umożliwiające jego późniejsze namierzenie?

    albo jakiś system powiadamiania przez telefon?

    co obecnie jest na topie?

    aha, musi być zasilane bateryjnie...

    P.S.
    a może Ktoś słyszał jakiś cynk która to brygada zjednoczonych tuska wczoraj
    zaatakowała?

  • 2. Data: 2013-09-06 13:45:00
    Temat: Re: między nami złodziejami
    Od: Cezar <c...@t...pl.invalid>

    On 06/09/2013 12:32, inny punkt siedzenia... wrote:
> [...]
    >
    > aha, musi być zasilane bateryjnie...
    >
    > P.S.
    > a może Ktoś słyszał jakiś cynk która to brygada zjednoczonych tuska

    hint:

    gps tracking tags:

    http://back2you.com/store/product_info.cfm?product_i
    d=26

    Pewnie znajdziesz mniejsze ale bateria ogranicza wymiary.

  • 3. Data: 2013-09-06 14:25:47
    Od: "inny punkt siedzenia..." <...@...s>

    dzięki, widzę że na allegro też mają, sobie popatrzę.

  • 4. Data: 2013-09-07 08:00:40
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    Najprosciej ubezpieczyc sie dobrze i robic tak jak banki złodziej ukradł
    200zł a bank dla ubezpieczalni bank mowi że 200 tysiecy.

  • 5. Data: 2013-09-07 08:15:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 07 Sep 2013 08:00:40 +0200, LeonKame napisał(a):
    > Najprosciej ubezpieczyc sie dobrze i robic tak jak banki złodziej ukradł
    > 200zł a bank dla ubezpieczalni bank mowi że 200 tysiecy.

    Ty to robisz pierwszy raz, a ubezpieczyciele codziennie od kilkuset
    lat.
    Myslisz ze ich nabierzesz ? To oni cie nabiora.
    Powiesz ze 200 tys, a oni wylicza ze nalezy sie 100 (zl, nie tys) :-)

    J.

  • 6. Data: 2013-09-07 13:25:25
    Od: "inny punkt siedzenia..." <...@...s>

    a jakaś kamerka?