  • 1. Data: 2013-09-07 14:47:07
    Temat: Odbierz bonus
    Od: m...@g...com

    Hej :* :* :*
    Odbierz doladowanie telefonu :) ja juz wzielam latwy.pl/doladowanietelefon
    pamietajcie o podziekowaniu :p

  • 2. Data: 2013-09-07 15:41:22
    Temat: Re: Odbierz bonus
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    >Hej :* :* :*
    >Odbierz doladowanie telefonu :) ja juz wzielam latwy.pl/doladowanietelefon
    >pamietajcie o podziekowaniu :p

    Następna szmata próbuje naciągać. Skąd się takie ku*wy biorą?

  • 3. Data: 2013-09-07 15:47:35
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2013-09-07 15:41, Santana napisał/a:

    > Następna szmata próbuje naciągać. Skąd się takie ku*wy biorą?

    Skąd się biorą? Mam wrażenie, że po czasie przejrzeli na oczy i
    zobaczyli, że za szybko obiecanej kasy nie zobaczą a to co zobaczą nie
    pokryje "kosztów uzyskania przychodu" ;-)
    Teraz rozsyłają reflinki łudząc się, ze wyjdą na zero

    --
    Czarek

  • 4. Data: 2013-09-07 15:49:23
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 07-09-2013 15:41, Santana pisze:

    > Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Następna szmata próbuje naciągać. Skąd się takie ku*wy biorą?

    Z burdeli?
    Tak tylko zgaduję.

    --