  • 1. Data: 2013-09-07 15:19:55
    Temat: TP-link AV500 nano
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Zanabylem dwa (starter kit) TP-link AV500 nano.
    Fajne :)
    W specyfikacji 500Mbitów, ok, ale to w laboratoryjnych warunkach, wiadomo...

    W rzeczywistości, na instalacji miedzianej, 10 letniej, z szyfrowaniem
    miedzy nanami - leci 5,5MB/s czyli ok. 45 Mbitów/sek. Całkiem dobry
    wynik, biorąc pod uwagę, że przechodzi to przez skrzynkę, czyli przez 2
    różne obwody. Da się oglądać HD :) (mov full hd 30Mbit).

    Zastanawia mnie tylko jak z bezpieczenstwem, skoro przechodzi przez
    skrzynkę z bespiecznikami, to pewnie wychodzi tez dalej.

    Sparowalem je wedle instrukcji. Wiec teoretycznie podpięcie trzeciego
    wymaga parowania z tymi co są.

    Aplikacja do zarzadzania jakas taka uboga a dodatkowo nie wykrywa mi 2
    zdalnych, tylko jeden, z kompa gdzie nie mam podpietego lokalnego.

    No i apka z CD nie dziala na Win8 :/ Znaczy sie nie instaluje sie. Wiec
    i nie dziala. Na stronie też nie mają...

  • 2. Data: 2013-09-09 11:28:56
    Temat: Re: TP-link AV500 nano
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2013-09-07, o godz. 15:19:55
    "Mr. Misio" <m...@g...pl> napisał(a):

    > Zanabylem dwa (starter kit) TP-link AV500 nano.
    > Fajne :)
    > W specyfikacji 500Mbitów, ok, ale to w laboratoryjnych warunkach,
    > wiadomo...

    W laboratorium tez tyle nie pociągnie. W specyfikacji jest coś takiego:
    "10/100Mbps Ethernet Port". ;-)

> [...]
    > skrzynkę z bespiecznikami, to pewnie wychodzi tez dalej.
    >
    > Sparowalem je wedle instrukcji. Wiec teoretycznie podpięcie trzeciego

    Licznik jest przeszkodą nie bezpieczniki. Poza tym ze specyfikacji:
    Encryptiion: 128-bit AES Encryption

    > Aplikacja do zarzadzania jakas taka uboga a dodatkowo nie wykrywa mi
    > 2 zdalnych, tylko jeden, z kompa gdzie nie mam podpietego lokalnego.

    A bo to nie ma co zarządzać. Parujesz i ma działa. Pisze na podstawie
    około 30 sztuk głównie AV200+ w różnych lokacjach.

    > No i apka z CD nie dziala na Win8 :/ Znaczy sie nie instaluje sie.
    > Wiec i nie dziala. Na stronie też nie mają...

    Działa OIDP w trybie zgodności.

    Zdrówko

  • 3. Data: 2013-09-09 18:44:25
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Maciek Babcia Dobosz napisał:

    > W laboratorium tez tyle nie pociągnie. W specyfikacji jest coś takiego:
    > "10/100Mbps Ethernet Port". ;-)

    Też doczytalem ;))

    > Licznik jest przeszkodą nie bezpieczniki. Poza tym ze specyfikacji:
    > Encryptiion: 128-bit AES Encryption

    No tak, trzeba je sparowac. Bez sparowania tez same sie znajdą i odpala
    transfer bez szyfrowania. A mnie zastanawiaja przypadki szczegolne, np.
    wylacza prad albo cos w tym stylu zaszaleja energetycy, urzadzenia sie
    zresetuja i polacza potem bez szyfrowania.

    > A bo to nie ma co zarządzać. Parujesz i ma działa. Pisze na podstawie
    > około 30 sztuk głównie AV200+ w różnych lokacjach.

    Nie no tak, ale mozna je sobie ponazywac ;) Oraz wylistować jakie sie ma ;)

    > Działa OIDP w trybie zgodności.

    Olać poki co ;)

  • 4. Data: 2013-09-10 09:03:06
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2013-09-09, o godz. 18:44:25
    "Mr. Misio" <m...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > szczegolne, np. wylacza prad albo cos w tym stylu zaszaleja
    > energetycy, urzadzenia sie zresetuja i polacza potem bez szyfrowania.

    Nie zdarzyło mi się coś takiego - jak policzę mam to w tej chwili w 6
    lokacjach z czego 4 to bardzo stare budynki o kiepskiej instalacji i
    dużych zakłóceniach. Z wyjątkiem 1 sztuki ktora po prostu przestał być
    widoczna prze pozostałe reszt działa OK.

    > Nie no tak, ale mozna je sobie ponazywac ;) Oraz wylistować jakie sie
    > ma ;)

    A porty w switchu czy karty sieciowe w kompach tez nazywasz i
    listujesz co chwila? ;-)

    Zdrówko

  • 5. Data: 2013-09-10 09:28:56
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

> [...]
    > dużych zakłóceniach. Z wyjątkiem 1 sztuki ktora po prostu przestał być
    > widoczna prze pozostałe reszt działa OK.

    No to fajnie, jestemzatem spokojniejszy :)

    > A porty w switchu czy karty sieciowe w kompach tez nazywasz i
    > listujesz co chwila? ;-)

    Wiesz jak jest z nową zabawką - trzeba pomacac, rozkrecic, wyjac,
    obrocic, zajrzec do srodka... ;)