    From: Lew2 <w...@h...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Odbieranie nowego samochodu
    Date: Sun, 15 Aug 2010 02:24:12 -0700 (PDT)

    On 14 Sie, 20:26, mister <b...@e...com> wrote:

    > a w numerze vin jaki byl rocznik? ten sam co w dokumentach?
    > nie chce mi sie w to wierzyc, bo dealer nie bawilby sie w przebijanie
    > numerow. za duzo roboty w porownaniu do ewentualnego zysku. taki walek
    > musialby przejsc na poziomie fabryki.

    VIN nie był przebijany i wskazywał jednoznacznie na pochodzenie z
    poprzedniego rocznika. W dokumentach też VIN był taki sam (to znaczy
    ze starszego roku). Ale mimo wszystko klient napisał do fabryki w
    Niemczech. Odesłali mu oficjalne pismo, wskazujące, że ten samochód
    był wyprodukowany w tym i tym roku, dokładnie podali kiedy był
    wyprodukowany (rok wcześniej niż deklarował sprzedawca w salonie).
    Klient przyszedł jeszcze raz z tym pismem do salonu i pokazał go
    sprzedawcy, a sprzedawca że:
    - Możemy się jakoś dogadać i to Panu zrekompensować?
    ale facet powiedzieł, że:
    - Nie! Teraz to się spotkamy w sądzie!
    Sprawa toczyła się chyba kilka lat, ale salon już nie istnieje,
    przynajmniej w tamtym miejscu go nie widzę.