  • Data: 2010-08-15 11:54:30
    Temat: Re: Odbieranie nowego samochodu
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wiesz o czym piszesz? Wyobrażasz sobie, aby w tych czasach, kiedy
    > informacje przepływają tak szybko, jakiś salon pozwolił sobie na taki
    > numer? Ja nie bardzo ...

    Wyobrazam sobie - ostatnio byla sprawa, ze gosc na Orlenie we Wroclawiu
    zatankowal sobie wode zamiast benzyny. Cytat z artykulu o rekompensacie:

    "Po całym zajściu pan Kowalski dostał formularz do wypełnienia oraz
    informację od pracownika stacji, że w ciągu 30 dni Orlen rozpatrzy jego
    reklamację i ewentualnie zwróci mu za paliwo. Kowalski nie jest zadowolony
    takim rozwiązaniem sprawy - Do kosztów paliwa, ponad 200 zł, dojdą przecież
    koszty naprawy samochodu, czyli oczyszczenia silnika. Poza tym nie rozumiem,
    dlaczego muszę tak długo czekać, skoro to nie ja tu zawiniłem - dodaje."

    Zwroci za paliwo, niezle nie? Dopiero jak Wyborcza puscila artykul na
    pierwsza strone to moze zwroca gosciowi za naprawe. Odnoszac to do
    sprawdzania auta - po co sie pozniej szarpac, jak mozna sprawdzic od razu?

    Dysiek