  • 1. Data: 2013-09-17 19:01:16
    Temat: Odbieranie SMSow w USA
    Od: A.L. <a...@a...com>

    Mam glupie pytanie:

    telefon T-Mobile z polskim numerem. Ulokowany w USA. SMSy od banku i
    T-Mobile przychodza bez problemu i natychmiastowo. SMSy wysylane na
    numery w Polsce dochodza natychmiastowo. SMSy wysylane z Polski na moj
    numer - dochodza jak chca.

    Rozne eksperymenty byly przeprowadzane - z +48 i bez +48 i nic. Czasem
    przychodzi cala paczka po 3 dniach. A czasem w ogole.

    Czy to taki system, czy tez trzeba robic jakies chytre sztuki
    wysylajac SMSy z Polski? Przypominam ze numer jest polski, siec
    T-Mobile (obecna w USA) a telefon loco USA. Sygnal tu gdzie jestem -
    bardzo silny

    A.L.

  • 2. Data: 2013-09-17 20:08:48
    Temat: Re: Odbieranie SMSow w USA
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    A.L. <a...@a...com> wrote:
> [...]
    >
    > Rozne eksperymenty byly przeprowadzane - z +48 i bez +48 i nic. Czasem
    > przychodzi cala paczka po 3 dniach. A czasem w ogole.

    Z jakich sieci te SMSy nie chcą przyjść?

> [...]
    > wysylajac SMSy z Polski? Przypominam ze numer jest polski, siec
    > T-Mobile (obecna w USA) a telefon loco USA. Sygnal tu gdzie jestem -

    Nie, nie, nie. Żaden T Mobile. Żaden obecny. To są zupełnie różne sieci i
    łączy je
    a. właściciel
    b. logo

  • 3. Data: 2013-09-17 21:53:16
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Tue, 17 Sep 2013 20:08:48 +0200, Maciej Bebenek
    <m...@t...waw.pl> wrote:

    >Z jakich sieci te SMSy nie chcą przyjść?

    Z Play

    >Nie, nie, nie. Żaden T Mobile. Żaden obecny. To są zupełnie różne sieci i
    >łączy je
    >a. właściciel
    >b. logo

    Wiem

    A.L.

  • 4. Data: 2013-09-17 22:27:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 17 Sep 2013 12:01:16 -0500, A.L. napisał(a):
    > telefon T-Mobile z polskim numerem. Ulokowany w USA. SMSy od banku i
    > T-Mobile przychodza bez problemu i natychmiastowo.

    Bank polski czy amerykanski ?

> [...]
    > Rozne eksperymenty byly przeprowadzane - z +48 i bez +48 i nic. Czasem
    > przychodzi cala paczka po 3 dniach. A czasem w ogole.

    Hm ... sprowokuj bank lub t-mobile do wyslania SMS.
    Jesli one wisza gdzies w centrum wiadomosci, to jeden ktory przejdzie
    powinien odblokowac wszystkie wiszace.

    Chyba ze wisza przed twoim centrum ... popros jakiegos znajomego aby
    wlaczyl potwierdzenia dostarczenia i wyslal kilka w roznym czasie -
    moze sie cos wyjasni.
    Mozna tez sprawdzic ustawoienia termin waznosci SMS - moga chocby
    dlatego znikac .

    > Czy to taki system, czy tez trzeba robic jakies chytre sztuki
    > wysylajac SMSy z Polski?

    Teoretycznie nie. Zreszta jakie sztuki - niewiele tam mozna zrobic.
    Hm, jest takie jedno ustawienie, czy SMS maja isc przez GPRS ..

    J.

  • 5. Data: 2013-09-18 00:09:28
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    A.L. <a...@a...com> wrote:

    > Z Play

    Tak podejrzewałem.

    No to wiesz, gdzie kierować pretensje. SMS-y w Play to unikalny Matrix,
    niespotykany w innych systemach.

  • 6. Data: 2013-09-18 00:28:38
    Od: A.L. <a...@a...com>

    Polski

    A.L.

  • 7. Data: 2013-09-18 00:30:49
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Wed, 18 Sep 2013 00:09:28 +0200, Maciej Bebenek
    <m...@t...waw.pl> wrote:

    >Tak podejrzewałem.
    >
    >No to wiesz, gdzie kierować pretensje. SMS-y w Play to unikalny Matrix,
    >niespotykany w innych systemach.

    Chyba tak. Poprosze aby ktos wyslal z innego systemu. W kazdym razie,
    odbieram SAM wyslany z USA z mojego telefonu w sieci Verizon na moj
    telefon polski.

    A.L.

  • 8. Data: 2013-09-18 07:43:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 17 Sep 2013 17:28:38 -0500, A.L. napisał(a):
    > On Tue, 17 Sep 2013 22:27:12 +0200, "J.F."

    > Polski

    No to wysyla przez jednego z polskich operatorow.
    Czyzby powodem do narzekania byl telefon lub operator wysylajacego ?

    J.

  • 9. Data: 2013-09-19 16:02:15
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Wed, 18 Sep 2013 07:43:05 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >No to wysyla przez jednego z polskich operatorow.
    >Czyzby powodem do narzekania byl telefon lub operator wysylajacego ?
    >
    >J.

    Chyba operator. Wysylane z 3 telefonow Play - zaden nei dochodzi.
    Wysylane z innych sieci - dochodza

    A.L.

  • 10. Data: 2013-09-19 18:28:05
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 9/19/2013 10:02 AM, A.L. wrote:

    > Chyba operator. Wysylane z 3 telefonow Play - zaden nei dochodzi.
    > Wysylane z innych sieci - dochodza
    >
    > A.L.

    być może T-Mobile nie ma roamingu (czy jak to się w tym wypadku nazywa),
    na SMSy z Playem. przez lata dokładnie tak samo było z Verizonem i np.
    Orange. <rs>