  • 31. Data: 2010-11-22 12:14:11
    Temat: Re: Od nowego roku szybciej
    Od: kamil d <k...@t...pl>

    W dniu 2010-11-22 08:55, Tomasz Pyra pisze:
    > Prezydent podpisał umowę

    Umowę to faktycznie ktoś podpisał ale nie dotyczy ona podniesienia limitów.

    "[...] jak i przygotowania do wprowadzenia systemu automatycznego
    nadzoru ruchu drogowego, który ma połączyć wszystkie fotoradary w jedną,
    zautomatyzowaną sieć."

    "Nowe przepisy dotyczące fotoradarów wprowadzają podstawy do utworzenia
    zapowiadanego od dawna systemu automatycznego nadzoru nad ruchem
    drogowym. Zdjęcia wykonane przez fotoradary trafią do głównego
    komputera, który za pośrednictwem bazy Centralnej Ewidencji Pojazdów i
    Kierowców (CEPiK) zidentyfikuje właściciela samochodu i prześle do niego
    wezwanie. Jeśli nic nie stanie na przeszkodzie, to zautomatyzowaną sieć
    fotoradarów będziemy mieć w Polsce już w lipcu przyszłego roku."

    http://kut.as/info-z-onetu

    --
    kamil d

  • 32. Data: 2010-11-22 12:16:27
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Mon, 22 Nov 2010 12:05:11 +0100, Tadeusz <...@s...onet.pl>
    wrote:

    > W USA zrobiono taki eksperyment. Niesłychany zupełnie i w zasadzie tajny.

    Na tyle tajny, na ile tajny jest stan Montana:

    http://www.motorists.org/press/montana-no-speed-limi
    t-safety-paradox

    r.
    _____________

  • 33. Data: 2010-11-22 12:18:31
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On 22 Nov 2010 11:06:12 GMT, to <t...@a...xyz> wrote:

    > Niestety nie znam dobrze tego odcinka,

    Ale jesteś pewien, że nie da się go pokonać w czasie krótszym
    niż dwie godziny i piętnaście minut, bo przekraczanie 80km/h
    wydłuży czas przejazdu. To da się, czy nie?

    > generalnie odsyłam Cię do
    > pogłębionej lektury szwedzkich badań, które nieraz były tu cytowane.

    Link? MID?

    r.
    _____________

  • 34. Data: 2010-11-22 12:22:39
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia 22 Nov 2010 11:00:46 GMT, to napisał(a):

    > Oczywiście, udowodnili to przecież już dawno szwedzcy naukowcy. Chcesz z
    > nimi podyskutować?

    Punkty A i B, prędkość jednego pojazdu 90 km/h, prędkość drugiego 130
    km/h.
    Ty uważasz, powołując się na naukowców, że pojazd jadący 90 km/h ta drogę
    pokona szybciej ( w naszym przypadku autostrada) co pojazd jadący 130km/h.

    Podważasz podstawowe prawa fizyki i zastanawiam się czy jest dalszy sens
    dyskusji z tobą.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 35. Data: 2010-11-22 12:31:17
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 22 Nov 2010 12:22:39 +0100, huri_khan napisał(a):

    > Podważasz podstawowe prawa fizyki i zastanawiam się czy jest dalszy sens
    > dyskusji z tobą.

    tu masz podważenie, jak to twierdzisz, podstawowych praw fizyki w praktyce:
    http://www.youtube.com/watch?v=-sMx9efVw6Y

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 36. Data: 2010-11-22 12:33:07
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 22 Nov 2010 12:22:39 +0100, huri_khan napisał(a):

    > Podważasz podstawowe prawa fizyki i zastanawiam się czy jest dalszy sens
    > dyskusji z tobą.

    No i byłbym zapomniał - Peugeot 908 HDi FAP z dieslem też złamał te twoje
    "podstawowe prawa fizyki" wygrywając LeMans, mimo, że był wolniejszy od
    wszystkich konkurentów.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 37. Data: 2010-11-22 12:37:45
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" <> napisał w wiadomości ...

    > No i byłbym zapomniał - Peugeot 908 HDi FAP z dieslem też złamał te twoje
    > "podstawowe prawa fizyki" wygrywając LeMans, mimo, że był wolniejszy od
    > wszystkich konkurentów.

    a o jaki ułamek procenta był wolniejszy??? :)

  • 38. Data: 2010-11-22 12:52:39
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-11-22 11:59, Pawel "O'Pajak" pisze:
    (...)
    > Jesli jedziesz 20km, to nie ma znaczenia, ale jesli jedziesz kilkaset
    > km, to jadac wolniej jedziesz dluzej. Jadac dluzej jestes bardziej
    > zmeczony. Jak jestes zmeczony, to twoj rfleks i zdolnosc oceny sytuacji
    > maleja, co gorsze wcale nie zdajesz sobie z tego sprawy.

    Tak, tak. Nie ma to jak demagogia. Szczególnie, że różnica czasu na
    tych kilkuset kilometrach jest niewielka, a tak naprawdę bardziej
    zmęczony jest ten kierowca jadący spor szybciej. Jak widać z cytowanej
    wypowiedzi to on sobie nie zdaje z tego sprawy, ale na wszelki wypadek
    przypisze to kierowcom jeżdżącym wolniej/spokojniej.

    > Tak, jadac wolniej stwarzasz zagrozenie, nie tylko dla siebie.

    Statystyki mówią co innego.

  • 39. Data: 2010-11-22 12:53:41
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-11-22 12:05, Tadeusz pisze:
    (...)
    > http://grupy.scigacz.pl/Fantastyka,2,397318,2006_08.
    html

    > W USA zrobiono taki eksperyment. Niesłychany zupełnie i w zasadzie tajny.

    Aha - ta tajność to w czyjej głowie powstała?

    (...)

  • 40. Data: 2010-11-22 12:56:41
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Użytkownik "Artur Maśląg" <> napisał w wiadomości ...
    >W dniu 2010-11-22 12:05, Tadeusz pisze:
    > (...)
    html

    > Aha - ta tajność to w czyjej głowie powstała?

    nie wiem, pytaj człowieka piszącego na ścigaczu
    ja tylko cytowałem...