  • 151. Data: 2010-11-23 08:23:02
    Temat: Re: Od nowego roku szybciej
    Od: komar <k...@1...cc>

    W dniu 2010-11-22 15:03, Czarek Daniluk pisze:

    > Po DC optimum to 80-100km/h, więc nie jesteś wyjątkiem :D
    >
    > Pozdrawiam !

    zwłaszcza w porannym i popołudniowym szczycie

  • 152. Data: 2010-11-23 08:30:20
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-11-23 04:46, Pszemol pisze:
    (...)
    > Ktoś kto kupuje Priusa bo chce mniej wydawać pieniędzy na benzynę
    > po prostu nie zna się na podstawach rachunków.

    Ty jednak naprawdę nie łapiesz o co 'biega' :)

  • 153. Data: 2010-11-23 08:33:08
    Od: komar <k...@1...cc>

    W dniu 2010-11-22 18:11, Artur Maśląg pisze:
    > W dniu 2010-11-22 17:07, J.F. pisze:
    > (...)
    >
    > LOL - jakoś nie zauważyłem. Statystyki też mówią co innego.

    łał, twierdzisz, że Szwedzi się nie mylą w ogóle?

    a co do statystyk, to one nic nie mówią, jedynie ludzie interpretujący je mogą coś
    mówić,
    zwykle, zeby udowodnić własną tezę.

  • 154. Data: 2010-11-23 08:34:41
    Od: komar <k...@1...cc>

    W dniu 2010-11-22 21:17, Wiesiaczek pisze:

    > Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w wiadomości

    > Dwutlenek węgla nie jest trującym związkiem, wchodzi w skład atmosfery ale także
    > zaaawierają go napoje gazowane.
    > Ale czy Ty w to uwierzysz?

    i, co chyba najważniejsze, jest niezbędny roślinom do życia (a rośliny nam)

  • 155. Data: 2010-11-23 08:42:39
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-11-22 21:17, *Wiesiaczek* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    Jest trujący - w dużym stężeniu.
    Na początek:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Dwutlenek_w%C4%99gla
    Lub:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Carbon_dioxide_poisonin
    źródła podane.

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 156. Data: 2010-11-23 08:48:57
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 23 Nov 2010 08:42:39 +0100 osobnik zwany Mirek Ptak
    wystukał:

    > Dnia 2010-11-22 21:17, *Wiesiaczek* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
> [...]
    g źródła podane.

    w odpowiednim stężeniu i ilości to większość substancji jest trująca

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 157. Data: 2010-11-23 09:02:27
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-11-23 08:48, masti pisze:
    > Dnia pięknego Tue, 23 Nov 2010 08:42:39 +0100 osobnik zwany Mirek Ptak
    > wystukał:

    g źródła podane.

    > w odpowiednim stężeniu i ilości to większość substancji jest trująca

    Tak jak usenet - co widać po efektach u niektórych ;)

  • 158. Data: 2010-11-23 09:12:11
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Czy mógłbyś przedstawić metodologię swoich badań?

    A co mam badać, dziś specjalnie skasowałem licznik prędkości średniej,
    zgadnij ile mi wyszło na przejechanych 18km w terenie zabudowanym. Jazda
    wręcz wycieczkowa bo było mokro, a temp ok 3-4stopni. Ruch jak na 8:30
    średni.

  • 159. Data: 2010-11-23 09:35:08
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Użytkownik "to" <> napisał w wiadomości ...

    > Dlatego należy dążyć do całkowitego zakazu ruchu samochodów w miastach
    > (rower jest w takich warunkach wygodniejszym i szybszym środkiem

    tiaaaa....
    wygodniejszym zwłaszcza w czasie opadów deszczu lub śniegu, w upale,
    w czasie mrozów albo silnego wiatru czyli przez 3/4 albo 5/6 roku w PL...

    Jednak jesteś masakrycznie ciężkim debilem

  • 160. Data: 2010-11-23 09:43:22
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-11-23 09:35, Tadeusz pisze:

    > tiaaaa....
    > wygodniejszym zwłaszcza w czasie opadów deszczu lub śniegu, w upale,
    > w czasie mrozów albo silnego wiatru czyli przez 3/4 albo 5/6 roku w PL...

    Oczywiście - w wielu krajach używa się tego środka lokomocji z
    parasolem w ręku, ciągnąc przyczepkę z dwójką dzieci. Bardzo fajne
    rozwiązanie. Do tego podobno nie ma obowiązku jazdy 24h na światłach.

    > Jednak jesteś masakrycznie ciężkim debilem

    ROTFL