  • Data: 2009-06-06 15:00:15
    Temat: Re: Od 6. lipca darmowa przenosnosc numerów
    Od: W <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bolek wystukał, co następuje:

    > Wlasnie przeczytalem na jednym forum, ze niektórzy operatorzy
    > zamierzaja ominac ustawe i wprowadzic oplate za rejestracje uzytkownika.
    > Jak wiemy, zeby numer byl przeniesiony, musi byc zarejestrowany.
    > Byc moze to tylko ploty, ale po co ryzykowac,
    > mozna przeciez sie zawczasu zarejestrowac.

    Bo u nas zawsze na odwrót musi być ;]
    Ostatnio przeglądałem sobie strony irandzkich operatorów i na co zwróciłem
    uwagę:
    - bonusy przy przechodzeniu od innego operatora z zachowaniem numeru (przy
    czym 'dawkowane', czyli na przykład x minut co miesiąc przez rok)
    - przy zakupie nowej, czystej karty bonus EUR za zarejstrowanie takiej karty.
    Dlatego dziwi mnie powyższy pomysł z pobieraniem opłat za rejestrację danych
    (;