  • 1. Data: 2015-09-18 11:23:37
    Temat: Od 4;tego stycznia - zmiany polityki punktowej
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    1: max jedna kontrola = 10pkt

    2. brak mozliwości kasowania punktów - jedynie pełny egzamin
    (pełna teoria+praktyka)

  • 2. Data: 2015-09-18 14:19:53
    Temat: Re: Od 4;tego stycznia - zmiany polityki punktowej
    Od: <5...@...141954.invalid> (Tom N)

    AL w

    > 1: max jedna kontrola = 10pkt

    > 2. brak mozliwości kasowania punktów - jedynie pełny egzamin
    > (pełna teoria+praktyka)

    Wiarygodne źródło podasz?

    --
    'Tom N'

  • 3. Data: 2015-09-18 15:50:16
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2015-09-18 14:19, (Tom N) wrote:
    > AL w

    > Wiarygodne źródło podasz?

    TVP - wiadomości

  • 4. Data: 2015-09-18 18:22:10
    Od: <3...@4...182210.invalid> (Tom N)

    AL w

    > TVP - wiadomości

    Po pierwsze dziennikarz nie jest wiarygodnym źródłem, po drugie obejrzałem
    na http://wiadomosci.tvp.pl/ wiadomości z 18.09.2015 z 15:00 i tam mówią, ze
    po przekroczeniu 24 pkt obowiązkowy kurs 28h i dopiero kolejne przekroczenie
    24 pkt to kurs+egzaminy.

    Tak więc deczko nakłamałeś...

    --
    'Tom N'

  • 5. Data: 2015-09-18 19:21:08
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-09-18 o 18:22, (Tom N) pisze:
    > Po pierwsze dziennikarz nie jest wiarygodnym źródłem, po drugie obejrzałem
    > na http://wiadomosci.tvp.pl/ wiadomości z 18.09.2015 z 15:00 i tam mówią

    Jak zwykle z logiką na bakier ;)

    --
    Liwiusz