  • Data: 2010-01-13 10:55:37
    Temat: Re: Octavia 1.8 TSI
    Od: "kamil" <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    "cztery" <r...@d...trzy> wrote in message news:4b4cd695$1@news.home.net.pl...

    > Nie gra to, ze pali Ci mniej niz podaje producent... Ale to tylko taki
    > szczegol :-)

    Nie wiem, ktory producent, ale wedlug mojego powinien nawet mniej. Ale
    pewnie instrukcja klamie, bo Astra 1.8 8V pali 13.

    Potrafi 13.5 wziac jezdzac oszczednie. Na codzien nie jezdze kapeluszniczo
    do 2500rpm meczas silnik, ale da sie i o to pytal autor watku.

    http://tinyurl.com/yaahpjk

    Pozdrawiam
    Kamil