  • Data: 2011-07-22 15:53:41
    Temat: Re: Ochroniarze w UK vs. fotografujacy
    Od: de Fresz <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-07-22 11:36:45 +0200, Robert <w...@g...com> said:

    > Może u nas zrobimy taki test?
    >
    > Ciekawy jestem jakby wypadł...

    Mnie w Wawie w zeszłym roku nagabywali 2 razy (budynek przy rondzie ONZ
    i PKO przy Grzybowskiej), w tym roku raz przy Crystal Parku - za każdym
    razem odsyłałem ochroniarzy do policji, ale nie wiem czy sami dali se
    siana, czy patrol tyle jechał, że zdąrzyłem obfocić co chciałem i
    opuścić "miejsce zdarzenia".
    A i raz musiałem podpisać świstek w budynku przy pl. Piłsudskiego o
    niewykorzystywaniu komercyjnym zdjęć z jego atrium (a w zeszłym roku
    robiłem tam zdjęcia ze 3 razy i nic).

    de Fresz