  • Data: 2015-05-06 20:37:45
    Temat: Re: Ochrona kół
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "LordBluzg(R)"

    > No to ja ci napiszę, że często mógłbym ci coś poradzić czy podyskutować
    > ale mi się nie chce jebac z twoimi cytatami :) Tracisz...ale
    > chujcieto... bo nawet nie wiesz co tracisz:) Z "re" jest podobnie
    > ---
    > To ja Ci cytaty oznaczam trzema a nie dwoma kreskami a Ty takim chujem
    > dla mnie jesteś ? :-)

    Nokurwa jak już 5 raz z rzędu cytujesz, to nichuj nie idzie się połapać
    kto co napisał i kto ma rację :] Też mam Windows Live Mail ale z uwagi
    na INNYCH zainstalowałem Thunderbirda (nie lubię go) i napierdalam.
    Outlook Express odstawiłem, chociaż zastanawiam się czy nie postawić w
    maszynie wirtualnej XP i przywrócić OE do łask. Całkiem ładnie działa.
    ---
    Zawsze chciałem mieć sekretarkę do pisania na niusy, czaty i innych
    przyjemności.