  • Data: 2015-05-04 20:54:53
    Temat: Re: Ochrona kół
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-05-03 o 13:47, k...@g...com pisze:

    > W dobre rady jestem zaopatrzony do osiemdziesiątego dziewiątego roku życia. Tak ze
    możesz się pierdolić na koszt państwa ze swoimi przemyśleniami. Załóż zeszyt i
    zapisuj w nim swoje złote myśli. Oszczane koła to nie tylko mój problem. Bez względu
    na różnice etniczne i wyznaniowe można by w końcu znaleźć rozwiązanie. Ty swoimi
    idiotycznymi radami nie spowodowałeś że ja się zmienię i bliżej do rozwiązania. Jak
    by to tylko mnie dotyczyło to mógłbyś napisać że jestem chuj bo cytuję pół internetu
    i wiesz ale nie powiesz. Pewno w odpowiedzi puścił bym, jak to mam w zwyczaju w
    takich sytuacjach jak matoł coś napisał, w net parę chujów i by się skończyło.

    No to ja ci napiszę, że często mógłbym ci coś poradzić czy podyskutować
    ale mi się nie chce jebac z twoimi cytatami :) Tracisz...ale
    chujcieto... bo nawet nie wiesz co tracisz:) Z "re" jest podobnie. Też
    pierdoli cytaty. Nachuj mam się gimnastykować? Nara :] Prawdopodobnie
    nie jestem sam w takim działaniu. Masz głęboko w piździe dyskutantów, to
    i oni mają ciebie :)

    --
    LordBluzg(R)