  • 121. Data: 2011-01-21 19:27:31
    Temat: Re: Ocencie czy ten laptop to dobry zakup
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    Dnia 2011-01-21 18:19, Użytkownik Pszemol napisał:

    > To ty poruszyłeś ten swój problem.

    A to to go jak widać nie poruszasz. :-)

    pozdrawiam

  • 122. Data: 2011-01-21 20:12:14
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "RadoslawF" <r...@o...pl> wrote in message

    > Skoro jednak rozmiar przekątnej jest najważniejszy to zostaw tego
    > laptopa z ekranem 17 cali a kup normalnego stacjonarnego z ekranem
    > 22 cali lub większym. :-)
    >
    > A co do tego fiuta to powiedz masz kompleksy czy to cię tak pasjonuje ?

    Ile razy mam tłumaczyć że nie interesuje mnie desktop w 4 kawałkach
    z 20 kablami, który nie zmieści się przecież na półce...

    Ty jednak musisz być opóźniony w rozwoju skoro nie rozumiesz co czytasz.
    Problemy z małym fiutem mogą być u Ciebie połączone z problemami
    z małym mózgiem - być może mają nawet tą samą przyczynę...

  • 123. Data: 2011-01-21 21:14:51
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    Dnia 2011-01-21 21:12, Użytkownik Pszemol napisał:

    > Ile razy mam tłumaczyć że nie interesuje mnie desktop w 4 kawałkach
    > z 20 kablami, który nie zmieści się przecież na półce...

    Cienie może i nie,ale ten komputer miał być dla kogoś innego
    z problemami ze wzrokiem.

    > Ty jednak musisz być opóźniony w rozwoju skoro nie rozumiesz co czytasz.
    > Problemy z małym fiutem mogą być u Ciebie połączone z problemami
    > z małym mózgiem - być może mają nawet tą samą przyczynę...

    No zobacz, całkiem to samo pomyślałem o tobie.
    Sprzęt dla osoby mającej problemy ze wzrokiem potrzebny duży monitor
    a potem olać monitor musi być laptop i nieważne że mały ekran.
    Myślisz przy pomocy tego pasjonującego się organu czy jak ?

    Pozdrawiam

  • 124. Data: 2011-01-22 01:35:57
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    > Im większa przekątna tym większe piksele przy tej samej rozdzielczości.
    > Poza tym można powiększyć piksele używając laptopa w rozdzielczości
    > mniejszej niż nominalna, a do tego trzeba dużego ekranu bo inaczej
    > widzisz niewiele na ekranie. To zwykła arytmetyka.

    Taka arytmetyka była dobra w czasach monitorów kineskopowych.
    Ciekłokrystaliczne mają swoją naturalną rozdzielczość. W innej obraz jest
    dużo gorszej jakości. Nie tędy droga.

  • 125. Data: 2011-01-22 02:45:09
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "MC" <m...@g...pl> wrote in message news:ihdc63$gt0$1@node1.news.atman.pl...

    > Taka arytmetyka była dobra w czasach monitorów kineskopowych.
    > Ciekłokrystaliczne mają swoją naturalną rozdzielczość. W innej obraz jest
    > dużo gorszej jakości. Nie tędy droga.

    Gorsza jakość to pojęcie bardzo względne i zależy dużo od tego
    kto jakie ma zdrowe oczy... Nie zrozumie tego ktoś, kto ma dobry wzrok.

    Ale oczywiscie zanim sie zmieni rozdzielczosc trzeba pokombinowac
    z czcionkami i ikonami na ekranie.

  • 126. Data: 2011-01-22 11:38:16
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Pszemol"

    No to masz swoją odpowiedź.

    --
    \.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\
    .\....@e...eu.org.\.\.

  • 127. Data: 2011-03-12 13:05:14
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 16.01.2011 07:22, Pszemol pisze:

    > Zarzucasz mi że nie patrzę na sensowność zakupu laptopa?
    > A na jakiej to podstawie?

    Na takiej, że sam piszesz "ma pełnić funkcję desktopa".
    Czyli zakup komputera przenośnego jest *bezsensowny*.

    > Dobry desktop jest wciąż dużo tańszy od laptopa o porównywalnej
    > mocy obliczeniowej.

    Oczywiście. Ale prawie nikt nie kupuje komputerów przenośnych
    o odpowiedniej jakości i mocy obliczeniowej, by mogły konku-
    rować ze stacjonarnymi.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |
    ......./

  • 128. Data: 2011-03-12 13:05:45
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 16.01.2011 07:26, Pszemol pisze:

    > Jaką masz motywację do takiego zniechęcania?

    Idealizm.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |
    ......./

  • 129. Data: 2011-03-12 13:07:10
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 21.01.2011 18:21, Pszemol pisze:
    > W Windows też to można zrobić bez manipulowania rozdzielczością.

    Spróbuj a dowiesz się, dlaczego mało kto to robi.

    Wiele programów dla Windows źle reaguje na przestawianie
    DPI. Szczytem był jeden, który w trybie 120 dpi... źle
    drukował.

    Ponieważ temat NTG, ustawiam FUT na pl.comp.os.ms-windows.winnt.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |
    ......./

  • 130. Data: 2011-03-14 23:30:46
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Radosław Sokół" <r...@m...com.pl> wrote in message

    > Na takiej, że sam piszesz "ma pełnić funkcję desktopa".
    > Czyli zakup komputera przenośnego jest *bezsensowny*.

    Fajnie stary wątek odkopałeś... :-)

    Ale skoro już opierasz swoją krytykę na podstawie tego jednego
    zdania to chyba jesteś niepoważny... Przecież wyraźnie napisałem
    powody dla których zestaw składający się z 4-5 części i kłębowiska
    kabli łączących jest niedopuszczalny w tym konkretnym przypadku.

    > Oczywiście. Ale prawie nikt nie kupuje komputerów przenośnych
    > o odpowiedniej jakości i mocy obliczeniowej, by mogły konku-
    > rować ze stacjonarnymi.

    Nie ma sensu jednak porównywanie cen przy zupełnie innej wydajności
    skoro wydajność komputera jest jednym z głównych kryteriów jego ceny.