    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Ocencie czy ten laptop to dobry zakup
    Date: Fri, 21 Jan 2011 11:19:30 -0600

    "RadoslawF" <r...@o...pl> wrote in message
    news:ihcbma$v8e$1@news.onet.pl...

    > Tyle że rozdzielczość nie musi być taka sama.
    > Ten z linka przy 17 calach ma rozdzielczość 1600x900, dla osoby ze
    > słabym wzrokiem pasowało by coś o podobnej rozdzielczości ale
    > przekątnej 20 do 22 cali. I piksele w 99% przypadków będą jednak
    > większe na stacjonarnym.

    Głupoty wygadujesz. Kupuj sobie stacjonarny jak lubisz.
    Ja sobie kupiłem laptopa bo lubię laptopa.

    > Sprzęt przenośny kupuje się do pracy w więcej niż jednym miejscu.

    Bzdura. Sprzęt przenośny kupuje się wtedy, gdy trzeba go przenosić.
    Nawet jeśli jest to przenoszenie ze stołu na półkę w szafie.

    > A stacjonarny tak trzeba wkomponować w pokój aby nie przeszkadzał.
    > A że konkretny argument o wielkości pikseli już padł to główkuj
    > jak ten stacjonarny ładnie wpasować. :-)

    Nie mam ochoty główkować. Nie mam potrzeby niczego wpasowywać
    w nic. Do używania wyciągnie się laptopa z regału, po użyciu się go tam
    schowa. 5 sekund roboty i grat nie stoi i nie szpeci na stole niepotrzebnie
    przez resztę dnia.

    To ty poruszyłeś ten swój problem.