  • Data: 2011-01-21 21:14:51
    Temat: Re: Ocencie czy ten laptop to dobry zakup
    Od: RadoslawF <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2011-01-21 21:12, Użytkownik Pszemol napisał:

    > Ile razy mam tłumaczyć że nie interesuje mnie desktop w 4 kawałkach
    > z 20 kablami, który nie zmieści się przecież na półce...

    Cienie może i nie,ale ten komputer miał być dla kogoś innego
    z problemami ze wzrokiem.

    > Ty jednak musisz być opóźniony w rozwoju skoro nie rozumiesz co czytasz.
    > Problemy z małym fiutem mogą być u Ciebie połączone z problemami
    > z małym mózgiem - być może mają nawet tą samą przyczynę...

    No zobacz, całkiem to samo pomyślałem o tobie.
    Sprzęt dla osoby mającej problemy ze wzrokiem potrzebny duży monitor
    a potem olać monitor musi być laptop i nieważne że mały ekran.
    Myślisz przy pomocy tego pasjonującego się organu czy jak ?