    From: Przemysław Ryk <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Ocencie czy ten laptop to dobry zakup
    Date: Mon, 17 Jan 2011 22:54:06 +0100
    Sender: p...@g...com
    <igrm40$c3o$1@inews.gazeta.pl> <igsdmf$5k0$1@node1.news.atman.pl>
    <igv180$k9v$1@inews.gazeta.pl> <igv2p7$mdu$1@node1.news.atman.pl>
    <igvesl$766$1@inews.gazeta.pl>
    <cxu8cv49d2z4$.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info>
    <igvmmg$5k7$1@inews.gazeta.pl>
    <g...@m...przemekryk.no-ip.info>
    <ih0r8l$q7a$1@inews.gazeta.pl>
    <8...@m...przemekryk.no-ip.info>
    <ih12ko$fma$1@inews.gazeta.pl>
    <1lk6xpdywev14$.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info>
    <ih272n$65c$1@inews.gazeta.pl>

    Dnia Mon, 17 Jan 2011 20:59:18 +0100, z napisał(a):

    > No wiesz... 3 lata temu kosztował całą moją pensję. Całe 1300 zł :-)
    > Miałem wybór: taki albo TN.

    Ja się zawziąłem. Popracowałem swego czasu przy EIZO i byłem autentycznie
    zachwycony kulturą pracy, kolorami, odwzorowaniem gradientów. Modele z serii
    ColorEdge czy FlexScan SX to już zbyt wysoka półka dla mnie. Jak się trafiła
    okazja wymienić jednego z dwóch posiadanych 17" L568 na 24" S2432W, to długo
    się nie zastanawiałem. Zapożyczyłem się trochę, część oszczędności
    szarpnąłem, ale nie żałuję tej decyzji.

    Ja przed tymi monitorami spędzam czasami po 14 godzin cięgiem (oczywiście -
    kilkuminutowe przerwy regularnie sobie robię, bo bym chyba zwariował).
    Nigdy, ale to nigdy, nie zdarzyło mi się, żebym miał zastrzeżenia co do
    obrazu.

    > Po prostu. Zadzwoniłem do kolegi jakie ma ustawienia na swoim i
    > dociągnąłem żeby koloratka testowa z proofa wyglądała tak jak na
    > wydruku. Akurat w tamtej firmie to w zupełności wystarczyło :-)

    I co? Wystarczyły na obu monitorach te same ustawienia z OSD? Jakoś mam
    wątpliwości co do tego, by tak równo oba egzemplarze świeciły. Wątpliwości
    mam stąd, że wiem jak różniły się ustawienia, gdy regulowałem sobie dwa
    stojące obok siebie L568 podpięte i pracujące z tym samym komputerem... :)

    > Już tam nie pracuję również dlatego że właśnie w zupełności wystarczało.
    > Teraz powoli ale konsekwentnie kompletuję nowe stanowisko pracy. :-)
    > Szefostwo uległo magii Eizo więc nie będę się bardzo sprzeciwiał :-)
    > Tylko nie wiem czy uzyskamy 1900x1200 w ludzkich pieniądzach. Jakoś się
    > przyzwyczaiłem.

    Odezwij się na priva.

    [ Lord Marshal: Irgun. One of my best. Richard B. Riddick: If you say so. ]
    [ ("The Chronicles of Riddick") ]