  • Data: 2011-01-15 21:49:29
    Temat: Re: Ocencie czy ten laptop to dobry zakup
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.01.2011 02:42, Arkadiusz Dymek pisze:
    > Znam przypadki, gdy to się sprawdza. Np. praca w zasadzie stacjonarna i biurowa,
    tyle, że często w delegacji. Wożenie ze sobą desktopa byłoby pomyłką. Duży laptop się
    sprawdza - po przyjeździe na
    > miejsce jest rozkładany na biurku i tak sobie stoi tydzień czy dwa. Czasami ważna
    jest łatwość przewiezienia sprzętu, a już sama poręczność niezbyt.

    Oczywiście, że wożenie komputera stacjonarnego jest pomyłką.
    Ale komputer przenośny jest *uzupełnieniem* stacjonarnego,
    a nie jego zastępstwem. Stacjonarny niech sobie stoi w domu,
    a przenośnego się wozi na delegację.

    Niedzielni użytkownicy komputerów nie jeżdżą na delegacje
    i nie muszą mieć komputera przenośnego. Użytkowników bizne-
    sowych stać na wygodę dwóch osobnych komputerów. Tym bar-
    dziej, że każdy z nich pełni rolę "kopii zapasowej", zawie-
    rającej (przy dobrej synchronizacji) wszystkie dane w razie
    awarii drugiego komputera lub nośnika danych.

    PS. Pracowałem jakieś trzy miesiące na notebooku z koniecz-
    ności. Koszmar, zero ergonomii. Z radością teraz siedzę
    przy komputerze stacjonarnym, w pracy też siadam przy
    stacjonarnym, a notebooka biorę (choćby jutro) tylko
    jadąc na zajęcia, prezentacje lub spotkania.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |
    ......./