  • Data: 2021-07-02 17:00:39
    Temat: Re: Obwieszczam Wam lato...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "trybun" sbf90n$1gfk$...@g...aioe.org

    > Zasadniczo przeważnie coś od klienta chcą w zamian,
    > a więc nie może być mowy o bezinteresowności z ich
    > strony i nie można mówić o darach.

    A kwasowniczo?...

    > No to VM powinno Ci odpowiadać.

    Ceny są tam zbyt wysokie jak na me obecne możliwości.

    > Ile to już lat korzystam z ich oferty

    Też kiedyś korzystałem -- stamtąd mam kilka numerów.
    Ale i tam właśnie jeden z moich numerów ugrzązł -- chlip, chlip...

    > i jak na razie nie mam najmniejszych powodów do uwag krytycznych.

    > "Dach nad głową"? Byłeś eksmitowany?

    Na początku 2017 r. traciłem mieszkanie.

    > Orange to chyba wszystko najgorsze co może się trafić klientowi nad

    Chwalę sobie Orange, choć Orange nie daje tak obficie jak Play.

    > Wisłą. Play ostatnio również zaczyna pokazywać rogi.

    Może to cienie anten 5G?

    > Choćby z koniecznością podawania PINu do ich serwisu WWW.

    Na wolność...

    Wydłubałem...

    > E tam, 2wie w zupełności wystarczą, no może 3.

    Mnie by starczyło coś takiego -- 4_SIMki plus 16_eSIMek

    -=-

    Lato, ale za oknami pada deszcz; nawigacja straciła swą precyzję,
    ale funkcjonuje; miejscami na jezdniach jest zbyt dużo wody, ale
    wczoraj było gorzej; ponoć w Szczecinie -- jeszcze gorzej, ale...

    -=-

    Przenosiny numeru do Play można sprawnie zlecić na Poczcie z trąbką.

    -=-

    Zasilający przewód Acera ponownie stracił swą ciągłość -- tym razem
    wywaliłem cześć tego przewodu, polutowałem, sprawdziłem omomierzem,
    poskładałem, ale okazało się, że choć jest elektryczna łączność,
    netbook (którym sprawdzałem ów przewód) nie chce ruszyć, gdy był
    zasilany tylko tymże przewodem/zasilaczem -- najwyraźniej w tym
    przewodzie było elektryczne przejście, ale nie aż tak dobre, by
    przenosiło dostatecznie dużo energii, więc ponownie rozprułem to
    i owo, ponownie polutowałem i poskładałem -- tym razem przewód
    był (i jest) użyteczny, ale obawiam się, że ma więcej takich
    niespodzianek...

    Być może to efekt ciągania tegoż przewodu w sklepie -- kupiłem
    Acera ,,z półki''... U mnie raczej nikt w tych miejscach przewodu
    nie maltretował -- przewód ów nieraz był szarpany u mnie, ale w części
    pomiędzy wtyczką DC i (chyba antydemonicznym?...) zgrubieniem, natomiast
    ma najwyraźniej jakieś ;) problemy w części od tegoż zgrubienia do zasilacza...
    Zasilacz rozebrałem -- ciężko było -- na me oko jest w doskonałym stanie...
    Włożyłem ów zasilacz do rury, w której wydajnie ;) dmuchało powietrze
    o temperaturze ~80°C, aby puścił klej obudowy zasilacza, ale efekty
    były marne, przez co obudowa zasilacza nie wygląda pięknie... Jeśli
    będę miał inny przewód z koncentryczną wtyczką pasującą do tego
    laptopa (F-S ma nieco większą koncentryczną wtyczkę DC) raczej
    wymienię cały przewód -- od zasilacza do wtyczki... Moim zdaniem
    nadal akumulatorowe zasilanie nie jest pewne -- ponownie rozmontuję
    obudowę i ponownie porozglądam się, ale najwyraźniej coś zepsuło
    się tak, że ani mym okiem, ani mym nosem tego nie wyłapię...
    [ani węża w pobliżu nie ma, ani kota, ani nawet psa... zaś mój
    nos jest zbyt słaby... może nos elektronika byłby lepszy od mego...]

    --