  • Data: 2010-11-17 09:15:51
    Temat: Re: Obudowy z poprzecznym montażem dysków
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2010-11-16, o godz. 22:57:28
    Radosław Sokół <r...@m...com.pl> napisał(a):

    > A tak często wyjmujesz dyski? ;) W zasadzie dysk twardy po-
    > winien być wmontowany na stałe. Jeżeli potrzebne jest coś
    > przenośnego, należy użyć eSATA, USB lub FireWire. Wykręcanie
    > dysków było "modne" tak z 15 lat temu może. I zawsze jest
    > szkodliwe, czasochłonne i niepotrzebnie skomplikowane.

    Radek: Ja np. wyjmuję często ale specyficzny jestem bo chyba nie
    zwykły domowy użytkownik komputera ;-) W kompie "podstawowym" mam takie
    koszyk o wysokości 3 urządzeń 5,25 cala na 4 dyski SATA w kieszeniach
    plus 2 dyski na stałe. Tyle że ja co kilka dni mam jakieś dyski do
    odwirusowania, odzyskania danych itp. Dyski ATA głównie przez
    przejściówkę USB ale SATA mi wygodniej (i szybciej) w taki sposób bo
    nie trzeba kabelków, kieszeni czy zewnętrznego zasilania. Czy nadal
    uważasz że jest to "zawsze jest szkodliwe, czasochłonne i
    niepotrzebnie skomplikowane"? ;-) Tylko zwracam uwagę że ja to robię z
    zewnątrz komputera - jak miałbym grzebać w środku to wolę przejściówki
    czy kieszenie bo kompa mi się restartować nie chce by dysk włożyć czy
    wyjąć.

    Zdrówko