  • Data: 2013-03-27 00:14:26
    Temat: Re: Obudowa iPhone`a
    Od: "pmlb" <b...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mówisz "iphone" i każdy wie, że drogo (jak na Bolandię) a powiesz
    > "Samsung"
    > i to nie brzmi drogo a sama seria "galaxy" jest szeroka cenowo. I jak tu
    > się lansować na bogato?

    Samsung Galaxy 3 jest cenowo porownywalny (model LTE) z iPhone5 - Galaxy 4
    bedzie pewnie drozszy.
    Ja osobiscie preferuje androida wiec wybor mam prosty:) Ostatnio chodzi za
    mna HTC One lub Xperia Z.
    iPhone u mnie przegrywa wlasnie systemem operacyjnym. Android jest bardziej
    flexible a przede wszystkim otwarty, telefony androida czy tablety, latwe do
    rootowania. No i naturalnie mnogosc oferty, IOS to iPhone i koniec.
    To jest moja opina o iPhone i reszcie. Zswlaszcza, ze dla mnie cena nie jest
    czyms zaporowym.

    > mam bliską rodzinę która ma zajoba na AR i mają razem 4 sztuki i nie
    > potwierdzam tej awaryjności a tłuką sporo kilometrów.
    > a to akurat najszczersza prawda i to w wydaniu maximum :)

    Alfa Romeo? Moze jakies 30 lat wstecz to bylo cos, ale dzis? Nie....
    Alfy byly czyms prestizowym czy raczej poprawnie mowiac "posh" w latgach
    80-siatych, teraz to raczej niezbyt popularny pojazd.