  • Data: 2009-07-12 08:44:18
    Temat: Re: Obudowa dysku zewnętrzenego na USB
    Od: STranger <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Radosław Sokół pisze:

    > Nieprawda, bo przez żółty ;)

    Nie spotkałem nigdy żółtego :)

    > PS. Czemu tak podkreślasz kolor, który może być w zasadzie
    > dowolny, a w praktyce właśnie kable SATA występują co
    > najmniej w odmianach czarnych, czerwonych i żółtych? :)
    > Słyszałem też o niebieskich.

    Poważnie? Zawsze miałem do czynienia tylko i wyłącznie z czerwonymi
    kabelkami SATA, myślałem że to jest określone w standardzie, albo że to
    jakaś niepisana reguła.
    W komputerach jakie sam składałem na płytach Asusa, kiedyś Abita,
    Gigabyta i MSI, to wszystkie z nich miały na wyposażeniu czerwone
    kabelki SATA i czerwone porty SATA.

    PS.
    skoro są inne kolory SATA to może czerwonych na rynku jest najwięcej
    statystycznie? :>

    --
    pozdrawiam
    STranger