eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyObsługa tarcz hamulcowychRe: Obsługa tarcz hamulcowych
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Obsługa tarcz hamulcowych
    Date: Mon, 22 Mar 2010 15:20:05 -0500
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 53
    Message-ID: <h...@p...onet.pl>
    References: <h...@p...onet.pl> <ho8cau$le2$1@mx1.internetia.pl>
    <h...@p...onet.pl> <ho8eqv$cp$1@mx1.internetia.pl>
    <h...@p...onet.pl> <ho8gid$7cd$1@mx1.internetia.pl>
    Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
    NNTP-Posting-Host: gw.petrovend.com
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1269289350 20127 204.248.56.195 (22 Mar 2010 20:22:30 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 22 Mar 2010 20:22:30 +0000 (UTC)
    X-Posting-Agent: Hamster/1.3.13.0
    In-Reply-To: <ho8gid$7cd$1@mx1.internetia.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2266411
    [ ukryj nagłówki ]

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message
    news:ho8gid$7cd$1@mx1.internetia.pl...
    > Pszemol pisze:
    >
    >>> Co to bedzie za przetoczenie jak masz krzywe piasty czy tarcza jest
    >>> krzywo osadzona?
    >> Tokarka jest przykręcona tymi samymi śrubami do tarczy co koła.
    >> Kręci więc piastą i tarczami razem z półośką :-)
    >> Nie widzę powodu dla którego krzywa piasta miałaby tu coś zmienić.
    >
    > Skoro wiesz najlepiej, to po co pytałeś?

    Nie mówię że wiem najlepiej - pytałem o powody dla których
    napisałeś że najlepsze... Lepszy/gorszy to bardzo względne pojęcia.

    >> A jak możesz mieć krzywo osadzoną tarczę, że tak zapytam?
    > Rusz glowa,

    Ruszam głową i nic nie wychodzi z tego... Tarcza ma się stykać
    płasko z piastą, jest mocno do niej przykręcona tak że nic między
    nie ma jak się tam dostać... Nie jestem mechanikiem samochodowym
    więc nie wiem co tam może się dziać aby powodować krzywe osadzenia.
    Ty wiesz?

    >> To chyba logiczne że najpierw usuniesz ten problem...
    >
    > Nie zdejmujac tarczy?

    Zakładasz że każdy klient ma krzywo osadzoną tarczę?

    >>>> A mniej roboty => tańsza usługa?
    >>> Druciarstwo :P
    >> Z obejrzanego filmu wnioskuję że wygląda to raczej na porządną robotę.
    >
    > Sprawny mechanik w 10 min zdemontuje i zalozy dwie tarcze bez problemu, w
    > tym czasie jeszcze zdazy oczyscic powierzchnie styku z piastą. Tym
    > sposobem moze jednoczesnie wyelimninowac problem krzywego osadzenia
    > tarczy.

    Pod warunkiem że ten problem w ogóle istnieje u klienta... :-)
    Bo to można zmierzyć tym czujnikiem na przegubie co widać na końcu filmu.

    > Ale coz " (...)the PFM is a machine which generates money for dealers and
    > service ... ".

    Być może zdejmowanie tarcz zajmuje jednak dłużej niż 10 minut?
    A czas zaoszczędzony to więcej czasu na innych klientów?

    Albo wolą aby tarcz nie ściągać z auta bo są ciężkie i komuś mogą
    na nogę upaść ? ;-)

    Nie wiem, ta prezentacja na filmie wyglądała dosyć profesjonalnie...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: