  • Data: 2009-10-02 10:21:41
    Temat: Re: Obsługa nowych aparatów w RawShooter Essentials (RSE)
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Uppss,
    > Pamiętasz temat wątku (bo rozumiem, że to się tutaj działo), albo
    wnioski?

    Hm... prawde mowiac - nie pamietam. Probowalem nawet odkopac
    w archiwum, ale bezskutecznie. Co do wnioskow, to, rzecz jasna,
    skonczylo sie pyskowka ;)

    Natomiast jesli chodzi o mnie, to uwazam, ze:
    - moge sobie w legalnie nabytym K200d wymienic matowke
    (mimo tego ze manual twierdzi, ze nie moge)
    - moge zaisnstalowac w posiadanym Canonie CHDK
    (mimo tego, ze pozbawiam Canona potencjalnych
    przychodow ze sprzedazy drozszego modelu)
    - moge w posiadanym sofcie dowoli grzebac na wlasny uzytek.
    Howg! ;)

    A wracajac do meritum - w temacie ACR vs. K200d:
    Pentaksowe DNG nie dziala, trzeba i tak konwertowac
    przez Adobe, kolorki nie sa zle, aczkolwiek conieco
    odbiegaja od normy. Nadal nie wiem co z profilami,
    wiec, suma sumarum, nie pomoglem. :)

    pozdrawiam,
    Vituniu.